• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fy...fan, tiden går fort när man har roligt, klev precis in i 10.000 klubben för inlägg!

Vonlind

Panerai
Öh Af sjödal, du har varit min favorit sedan jag reggade mig 2013! Aldrig konverserat något speciellt, dock så ger du mig ibland stödlikes på instagram.

Kör hårt brorsan!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Många felicitaciones Pabl... ehhhh, Affe! Keep up the good work, 10k är 10% av 100k, snart där! Du är en stor del av forumet, KS vore inte detsamma utan dig. Grattis! :)

Tackar, Tackar...Hehe, kul att du gillar det jag skriver @Harman Kardon :)!

Dina inlägg är alltid trevliga @Affe , jobba på!

Tack...kul att det går hem, YES, går mot 20k nu :D!

Du är en del av KS, precis som JJ var en del av TRF och det är mäktigt.

Stort grattis Affe we löövv u!!

Cheers Chuck

Stort TACK @Chuck! Ingen aning om vem JJ är på TRF, men det låter helt OK att vara KS motsvarighet som han iaf! LÖVE u 2 :p!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Öh Af sjödal, du har varit min favorit sedan jag reggade mig 2013! Aldrig konverserat något speciellt, dock så ger du mig ibland stödlikes på instagram.

Kör hårt brorsan!

Haha...va kul, det tackar man för, jasså gör jag det, är inte inne på insta så frenetiskt som jag är här på KS!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kvalitets inlägg i vanlig ordning. Sjukt fin samling där. Grattis till 10000 inlägg @Affe!

Stort TACK x 2, jag är mer än nöjd med den, dock så skulle jag inte tacka nej till en SUBMARINER Red faktiskt!

Det är vi som ska tacka, du är en fantastiskt trevlig människa och jag är glad att kunna kalla dig för min vän!

Hallå @Laurentius min gode man och vän, och Tack själv, det var otroligt kul att få träffa dig och din familj i somras, jag hoppas verkligen att våra vägar möts igen!

Kul Affe. Alltid lika roligt att läsa dina inlägg! Kvalitet är vad det är!

Stort Tack, och kul att du gillar det jag skriver!

Du är en förebild på hur man uppträder och kommunicerar här på forumet.

Tack...vad roligt att du tycker så, försöker att bete mig som jag gör utanför forumet...

Härligt! Grattis och bra jobbat

Stort Tack @16610 , tråkigt att inte våra vägar korsades i somras när jag var neråt, får bli nästa gång jag har vägarna förbi...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag sällar mig till hyllningskören :) Los Tantos är ju för övrigt en nästan lika känd forumprofil trots att hon inte är medlem :p

Det är härligt att se ditt genuina intresse och att en Camel Trophy skänker lika stor glädje som en guldrolle, tummen upp för det.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Gratulerar !
image.jpeg
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
AFFe!
Har sagt det föRR,
du är inte klok någonstans, men vi älskar dig!:happyhappy:
Ps. Säg inte tiLL mig om du ska sälja dina LOOK-briLLor någongång. Ds
 

Oniel

Panerai
Har aldrig träffat dig irl men måste säga att verkar vara en väldigt trevlig människa! Hoppas att man kan ses någon gång i framtiden! :) stort grattis till denna milstolpe :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort grattis! Och vilken resa du gjort otroligt imponerande och inspirerande :)

Stort TACK!

Jag sällar mig till hyllningskören :) Los Tantos är ju för övrigt en nästan lika känd forumprofil trots att hon inte är medlem :p

Det är härligt att se ditt genuina intresse och att en Camel Trophy skänker lika stor glädje som en guldrolle, tummen upp för det.

Tackar, Tackar, Hehe, Ja hon har gått och blivit lite forumkändis utan att veta om det :D!

Härligt, stort grattis till 10K! Alltid kul att läsa dina trådar och inlägg och som @yonsson skrev, din "värsta klocksköpsupplevelse" från Finland kan läsas om och om igen, alltid lika kul! :D

Tackar....Haha, ja vad kan man säga, kan vara, eller är rättare sagt det sjukaste jag varit med om i mitt liv :p.

Beklagar de tiotusen inläggen. ;)
Som någon sa tidigare så är du ett föredöme om hur man ska bete sig på ett forum.

Stort Tack, det värmer att höra!

Vet inte om det är en merit eller oroväckande men grattis
Med vänlig hälsning
Ola G

:D...Stort TACK @Ola G!

Du anar inte hur många onödiga nattmackor dina matbilder orsakat. Mr tenkgmore

Haha...då får jag hoppas att du även kommit igån och tränar lika flitigt som jag gör :)!

Härligt Affe! Stort grattis och kämpa på! Alltid lika roligt att läsa det du skriver :)

Stort ....TACK :cool:.


Haha...stort TACK, @Equilibrium, gillar Barbapapa som fan :D!

AFFe!
Har sagt det föRR,
du är inte klok någonstans, men vi älskar dig!:happyhappy:
Ps. Säg inte tiLL mig om du ska sälja dina LOOK-briLLor någongång. Ds

Stort TACK, Hehe...det är det som är så kul med att bjuda lite på sig själv, jag lovar att du har första tjing vid en eventuell försäljning, många minen, glajorna har 28 år på nacken, var med på sitt första röjarparty på Magaluf 1989.

Grattis och tack för alla inlägg och wristshots :snaphappy:! Forumet är inte det samma utan dig :D:cool:

Tack...vad roligt att höra ;)!

Grattis kingen! Ser fram emot att möta legenden! :)

Tackar...skulle vara kul, vi syns på någon GTG framöver @M.U :cigar:!

Har aldrig träffat dig irl men måste säga att verkar vara en väldigt trevlig människa! Hoppas att man kan ses någon gång i framtiden! :) stort grattis till denna milstolpe :)

Tackar, Tackar...trevlig och trevlig :p, men en glad skit är jag iaf :D, det kommer vi garanterat att göra!

Imponerande. Inte bara mängden, utan att du alltid har hög kvalitet och god ton på dina inlägg.:)

Bug och bock, Hehe, ja 10K är inte kattskit som min gamla mormor alltid sa, jag försöker iaf!

Grattis och tack för trevlig läsning :)

Tack som F.. :):D:p;):cool:!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Stort TACK!



Tackar, Tackar, Hehe, Ja hon har gått och blivit lite forumkändis utan att veta om det :D!



Tackar....Haha, ja vad kan man säga, kan vara, eller är rättare sagt det sjukaste jag varit med om i mitt liv :p.



Stort Tack, det värmer att höra!



:D...Stort TACK @Ola G!



Haha...då får jag hoppas att du även kommit igån och tränar lika flitigt som jag gör :)!



Stort ....TACK :cool:.



Haha...stort TACK, @Equilibrium, gillar Barbapapa som fan :D!



Stort TACK, Hehe...det är det som är så kul med att bjuda lite på sig själv, jag lovar att du har första tjing vid en eventuell försäljning, många minen, glajorna har 28 år på nacken, var med på sitt första röjarparty på Magaluf 1989.



Tack...vad roligt att höra ;)!



Tackar...skulle vara kul, vi syns på någon GTG framöver @M.U :cigar:!



Tackar, Tackar...trevlig och trevlig :p, men en glad skit är jag iaf :D, det kommer vi garanterat att göra!



Bug och bock, Hehe, ja 10K är inte kattskit som min gamla mormor alltid sa, jag försöker iaf!



Tack som F.. :):D:p;):cool:!
Hehe, det är inte Barbapappa utan Farbror Vattenmelon !
 
Topp