• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fyfan...

Micke B

Streetracer
2-Faktor
vad jag känner att jag har blivit dryg här på forumet på sistone! Har jag alltid varit sån? Eller tycker jag bara det är roligt?

Diskutera och argumentera.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Micke B skrev:
vad jag känner att jag har blivit dryg här på forumet på sistone! Har jag alltid varit sån? Eller tycker jag bara det är roligt?

Diskutera och argumentera.
Nu vet jag inte om det är så i ditt fall men vi hamnar i olika faser och jag hade en period av härlig bitterhet. Spence upplyste mig om detta. Man vill ju inte vara en @Andrew? :D
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Äh, känner man att man blir sådär dryg är det ju bättre att hålla käften och göra nåt annat ett tag.

Micke B, jag noterade att jag har ca 3 ggr så många inlägg som du :lol: Så jävla dryg har du inte hunnit bli....
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Fyfan...

Vi har ju gott om elitister, moralpoliser och bråkstakar här, men högt i tak och rätt trevligt ändå!! :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Fyfan...

Andrew skrev:
Jag föreslår att vecka 9 är smiley-fri för alla. Jag tror vi kommer ha det mycket roligare här utan denna triviala ideogramhysteri.
Håller med! Det värsta jag vet är smileys när inlägget uppenbart ÄR argt eller surt menat, när smileyn bara är täckmantel...
 
Om man har insikten att man inte alltid har rätt, trots att det känns så, har man en god placering på utvecklingsstegen.
Dissar man andra i parti och minut så bör man nog gå en empatikurs.
Jag har inte stött på dina dryginlägg så det här är mera ett allmänt filosoferande.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Andrew skrev:
Jag föreslår att vecka 9 är smiley-fri för alla.

Då får du nog lägga upp ett PM-avvänjningshandledningssystem. Vissa är bra på smileys. Jag tror Målarn har rekordet med 8 eller 9 smileys i ett inlägg. :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Andrew skrev:
Jag föreslår att vecka 9 är smiley-fri för alla.

Då får du nog lägga upp ett PM-avvänjningshandledningssystem. Vissa är bra på smileys. Jag tror Målarn har rekordet med 8 eller 9 smileys i ett inlägg. :D
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag föreslår att vecka 9 är smiley-fri för alla. Jag tror vi kommer ha det mycket roligare här utan denna triviala ideogramhysteri.
Ja!!! Bästa idén någonsin @Denke fimpa alla smileys under en vecka. Sen kan vi ha det som återkommande tema varje år! Det här är en perfekt vecka för det. Sista veckan innan lön i kall bitter månad. @Philippe Stern kanske kan hålla någon form av öppningsanförande för att sätta bollen i rullning.
 

Guden

Cartier
Haha, älskar när efterföljande inte läser datumen.. I det här fallet så passade "vecka 9" in bra.
En fin liten luring. :cool:
 
Topp