• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FYI

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag vet inte om man ska vara glad eller förkrossad över att man hittade till KS. Det har spenderats många timmar och många kronor sen man loggade in här första gången.

Förmodligen skulle dock både den tiden och dom pengarna kunnat spenderas betydligt sämre.

Jag har sagt det förr och säger det igen: tack till er som håller igång och driftar KS, och tack till alla er seriösa som gör KS till vad det är. Jag hänger på några entusiastforum och KS är verkligen ett av de bästa. Både funktionalitets-, stämnings-, och innehållsmässigt!

Keep it up allihop!

Det skulle vara kul att se fortsättningen på aktivitetslistan: hur många har mer än 100, 200, 500, 1000 inlägg osv.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Instämmer i lovorden. Den goda stämningen och kunskapen bland medlemmarna gör att det blir en hel del välinvesterade timmar på KS. Frun har gett upp att jag sitter med plattan I handen i för ofta ;)
 
Topp