• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fynd !, sjukt billig daytona

calzone

Vacheron
Vad gör den sjukt billig? Finns 50-tal billigare på chrono24

Sjukt billig kanske var att ta i. Men bra pris iaf. Fint skick box och värderingsintyg 3 månaders garanti. Säljes även av en riktigt bra kille som man kan lita på :). Och nej 15 stycken med svart tavla billigare inte 50 sluta överdriv. Dessutom e många av dom utanför EU.
 

calzone

Vacheron
images_zps555a80dd.jpg
 

Ricrob

Patek
G/S Daytonas av den årisen står inte högre, märkligt nog. Fast det kanske är för att S/S är mycket snyggare.
 

ErikGBG

Audemars
Fanns ganska exakt 50 stycken 16523 som låg lägre i pris, Ingen överdrift.
Tvåton är inte speciellt lättsålda
 

ErikGBG

Audemars
Ingen som pissar på nån annons, jävligt fin klocka men den är helt enkelt inte extremt billig bara. För mig går alltid skick före pris dock och jag är knappast ensam
 

calzone

Vacheron
Ingen som pissar på nån annons, jävligt fin klocka men den är helt enkelt inte extremt billig bara. För mig går alltid skick före pris dock och jag är knappast ensam

Om skick går före pris varför kunde du inte gå ner entusenlapp på 168000 som var sönderpolerad du sålde ?, väldigt dålig på svar och kontakt var du med.
 
Topp