• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gävle med omnejd

BOTL

Panerai
Finns tydligen ett gäng klockintresserad på forumet som bor i Gävle med omnejd.
Och vad jag kan se har ni inte haft någon GTG ännu, detta måste vi ändra på omgående.
Kan vi inte träffas och bara ta en fika och surra lite klockor nu i veckan. Behöver inte vara omständigt än så.
Jag sticker ut hakan lite och är det väder så vi kan fika utomhus bjuder jag alla som kommer på en kubansk cigarr.

Även om ni inte har möjlighet att komma just denna gång skriv gärna i tråden så skapar jag ett grupp-PM där vi kan hålla en vidare kontakt.

Väl mött.
 

BOTL

Panerai
Hör bara av dig. Behöver inte större framförhållning för att ta en fika/enklare käk osv.


Ben Bockbrännarbolmers
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Är ju från Sandviken men tyvärr utlokaliserad till sydligaste Sverige. Är med er i tanken! :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Under sommaren åker jag kanske upp till sommarhusen i Norrland. Gävle ligger på vägen. Givetvis på då!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra jobbat BOTL !! Ibland får man napp från många och ibland får man GTGa på egen hand! Trust me! Jag har nog försökt få ihop GTG i fler städer än någon. Ofta har jag blivit ensam.. Kan det bero på mig?:-/
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Bra jobbat BOTL !! Ibland får man napp från många och ibland får man GTGa på egen hand! Trust me! Jag har nog försökt få ihop GTG i fler städer än någon. Ofta har jag blivit ensam.. Kan det bero på mig?:-/
Kom ned till Malmö RicVin så lovar jag att du får sällskap :)


Skickas från min iPhone
 

BOTL

Panerai
Det blev en kort men trevlig GTG för jag hade lovat att recensera en cigarr.

En till forumsmedlem råkade befinna sig på samma café och jag ser fram emot nästa GTG.
3a6emebu.jpg

nyzaqype.jpg



Ben Bockbrännarbolmers
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag lämnade Gävle idag men nästa gång är jag gärna på och tar en cigarr och njuter av livet tillsammans med er andra :)
 

noeLLY

Cartier
Haha sjukt! Jag satt och väntade på min hämtmat på samma café och läste denna tråden just i den stunden! Hade strax innan hört någon nämna ordet klocka men tänkte inte mer på det. Efter att jag läst tråden var jag tvungen att smyga fram och nyfiket fråga om de var "klocksnackare" :) vilket sammanträffande. Maten var kall när jag kom hem och flickvännen frågade var fan jag tagit vägen :cigar:
 

BOTL

Panerai
När är första möjliga helg för er en GTG skulle funka? För mig passar det bra att ses runt lunch och nån timme framåt.


Ben Bockbrännarbolmers
 

Tome

Cartier
Jag är också intresserad och bor i trakten! Funkar det med datum så kommer jag :woot: Lägger bevakning på den här länken.
 

BOTL

Panerai
Det ska vara riktigt bra väder nästa helg. Vad sägs om en brunch-GTG nästa söndag.


Ben Bockbrännarbolmers
 
Topp