• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Går det att göra affärer med Rolfex.

Rolfex bra eller dålig?

  • Bra att ha att göra med.

    Röster: 15 93.8%
  • Dålig att ha art göra med.

    Röster: 1 6.3%

  • Totala väljare
    16

Josef B

Bestraffaren
Har skickat iväg ett gäng band vid varje beställning till denna trevliga goodguy och det har alltid varit snabb och smidigt utan krusiduller! :)
 

Rolfex

Omega
Tack Fujoor lycka till med klockan! Om du får problem av något slag, kontakta bara Bergströms Ur Frölunda Torg. Du har garanti och dom vet vem jag är. Grattis till ett bra köp.
 

Antman

Breitling
Köpte en Seiko av Rolfex och jag är väldigt nöjd, klockan var precis som beskriven. Han skickade även klockan samma dag så jag fick klockan dagen efter.
Rolfex är en riktig Goodguy och jag skulle inte tveka att göra affärer med honom igen.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Seiko av mig. Snabb affär och trevlig :)
IMG_2722.JPG
 

Rolfex

Omega
Jag tackar för en smidig affär, kom i sin sportbil var mycket trevlig, och intresset och kunskap i klockor var det inte fel på, där ligger man efter. Köper gärna av thewordfox. Önskar samtidigt ett trevligt nytt År!
 

Subsec

Rolex
2-Faktor
En väldigt trevlig person och en riktig Klocksnackare! Mina varmaste rekommendationer till Magnus och jag gör mer än gärna fler affärer med honom. En riktig GG av rang!!!
 

Alp

Breitling
Köpte en Seiko av Rolfex.
Kanonsmidig affär och dessutom väldigt trevlig, rekommenderar starkt! Kommer definitivt handla utav honom igen.
 

Lars-O

Breitling
Köpte en Seiko Presage från Rolfex. Riktigt bra pris med frakten inkluderad. Paketet kom fram VÄL paketerat och helt.
Rolfex är absolut en GoodGuy och rekommenderar andra att handla av honom. Tack för affären Broder!
/Lars-Olov
 
Topp