• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Går i tankar efter att köpa en Omega 3572

zazuki

Omega
Håller på att sälja min första lägenhet och gjort en bra deal så det ska firas med min första "dyra" klocka, och jag är rätt insnöad på en speedy. Har tittat runt lite och velat mellan 3570 och 3573, just för att jag vill ha 186X-uret men gillar att jag kan se uret på den ena men gillar hesaliten på den andra.
Så fick jag tipset om 3572, det verkar ju helt perfekt. Om någon har synpunkter eller egna bilder att dela med sig av på 70, 72 eller 73 skulle det uppskattas!
Det finns dock inte jättemånga ute på marknaden och de tillverkas ej längre heller. Har aldrig beställt något så dyrt över nätet, men om säljaren är trusted osv, är det legit liksom? Vad händer om paketet skulle försvinna osv? n00b som gärna lyssnar på era historier!

mvh :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Topp