Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Göteborg - Stockholm

Diskussion i 'Diskussion' startad av grabbbbenVetejvad, 24 februari 2016.

1. grabbbbenVetejvad
    Trådstartare

grabbbbenVetejvad Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Hejsan!

Tänkte fråga om en tjänst!, då jag jobbar/går i skolan har jag inte mycket tid över till annat. Det är då "ni" kommer in i bilden :)

Någon som pendlar från GBG till Stockholm (lite oftare) som kan tänka sig göra mig en liten tjänst :), skulle vilja byta plexi samt ta bort dammpartiklar på min 5513 hos Rob men vågar ej skicka klockan med posten. Skulle visst ta en vecka att fixa det hos Rob, var hos Bergströms i gbg då skulle det ta 4veckor att utföra samma sak... Helst någon med många referenser, en peng kan betalas ut för tjänsten ;)
    Skicka PM vid flera frågor

- J

Senast ändrad: 24 februari 2016
  2. watchesarefun

watchesarefun Stadsbo

Skicka med posten, välj att skicka som värde. Fullt försäkrad osv.

Har aldrig varit med om några problem :)

Mårtenssons ur Brookfield