Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Göteborgs öl och whiskymässa 2016

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Jonaz, 22 april 2016.

1. Jonaz
    Trådstartare

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    vilka skall dit, förväntningar, favoriter. Hittat något nytt du vill tipsa om. Själv åker jag om en stund för att stå beredd kl 13.00 när branschfolket ramlar in.

Förra årets favorit på öl: Vega bryggeri. Hoppas hitta något nytt iår. Annars är väl storfavoriten för egen del Poppels.

Och givetvis bär jag något vattentätt som tål hårda tag, spottar ni en Deepsea på en whiskyhällare kan det vara jag...

2. _robban

_robban Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Jag själv ramlar in i morgon em och har siktet på whisky delen mest, första gången jag tar mig dit så har med mig ett öppet sinne och tålig klocka - kör nog med Sea-Dweller jag.

Jonaz gillar detta.
  3. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Äger ingen Rolex så vågar inte dyka upp :(

4. Jonaz
    Trådstartare

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Gissar att just rolex kan räknas i promille på mässan. Skinnväst dock... ;)

_robban och yepsson gillar detta.
  5. _robban

_robban Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Kiddy och yepsson gillar detta.
  6. Ponlarsson

Ponlarsson Friends of KS

Från:
    Tidaholm
    Ska inte dit, men efter att ha följt vad folk skriver på sociala medier så verkar det som att det officiella Gbg Beer Week ölet är grymt. Ratebeer-"kändisar" som Rlgk har beställt in tiotals glas av den.

7. Jaguaren

Jaguaren Bonde

Från:
    Skåneland
    Om Karlskrona bryggeri finns på mässan så prova INTE deras vita tryffelöl.
    För det första luktar den som mina strumpor efter två timmar på squashbanan och sen är smaken inget vidare heller.
    Min fru klöktes av lukten :wtf:.

Ha det Blått !

8. Viktor.L

Viktor.L Friends of KS

Testade denna på Malmö öl och whiskey mässa. Den förstörde tryffel för mig och va något av det värsta jag druckit...

Jaguaren gillar detta.
  9. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Kan skriva under på att den är helt otroligt bra, lätt bästa färska humlebomb jag druckit utanför USA. De har tydligen ett nytt bryggverk på Stigbergets som får alla deras recept att bli succé.