Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

G-shock bluetooth

Diskussion i 'Diskussion' startad av yonsson, 1 januari 2013.

1. yonsson
    Trådstartare

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
  2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Verkar vara häftiga... Det kanske är dags för en Casio G-shock..

3. yonsson
    Trådstartare

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Har du aldrig haft någon, så är det ju definitivt det. De tål ju ALLT och lite till.

Man bör väl dock kolla så man hittar appen INNAN man köper klockan, för det är inte säkert del släppts i Sverige ännu.
    Misstänker dock att appen går att få tag på och lägga över manuellt med lite krångel.

mer info:
    http://world.g-shock.com/us/en/ble/
    http://world.g-shock.com/uk/en/ble/app/

4. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Näää ingen ännu... Men en G-shock får nog vänta, har eventuellt en Orient Mako XL på gång.. Om jag inte ångrar mig... Coolt förövrigt att kunna integrera med sin iphone via klockan...

5. Viggen

Viggen Guest

Jäkla Yonsson!!! ;)

Jag har en svaghet för prylar som är så här sci-fi, nu blir jag tvingad att lägga till denna klocka på min lista. :D

6. micke_s

micke_s Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Samma här, måste nog beställa en. Däremot så nej appen finns inte på Svenska App-store, tur att man har amerikanskt konto också...

Mårtenssons ur Brookfield