• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

G-Shock: ja eller nej?

Greven

Audemars
Naturligtvis skall det finnas en G-shock i samlingen:

[GALLERY=]
image.jpg
[/GALLERY]
Vilken pjäs! Framkallade ett rejält vill-ha-begär! Gratulerar till din lyckade investering!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Kommer köpa en till G-Shock framöver! En klocka man kan tappa så mycket att man lika gärna kan använda den som studsboll är ju svinball i mina ögon :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Har ingen G-shock själv men det finns några modeller som är snygga och som jag skulle kunna tänka mig. Mycket klocka för pengarna. några modeller ser ju dock ut som stryk.
 

Greven

Audemars
Kommer köpa en till G-Shock framöver! En klocka man kan tappa så mycket att man lika gärna kan använda den som studsboll är ju svinball i mina ögon :)
Lycka till med ditt framtida köp! Dela gärna en bild när du gjort din investering. Kul att se vilken modell du kommer välja!
 

Greven

Audemars
Har ingen G-shock själv men det finns några modeller som är snygga och som jag skulle kunna tänka mig. Mycket klocka för pengarna. några modeller ser ju dock ut som stryk.
Ha ha ha..ja det finns några modeller som är lite extrema, men tur att det finns många modeller att välja mellan så chansen är stor att man hittar ett par som passar den egna smaken. Jag kommer definitivt att köpa några till G-Shocks inom närmaste framtiden.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Kör mest en Rangeman då jag gillar att denngar allt från termometer till kompass.
Skulle gärna slängs upp en bild men familjen ligger och sover i samma hotellrum och skulle nog inte uppskatta fotoblixtarna ;)
 

Greven

Audemars
Kör mest en Rangeman då jag gillar att denngar allt från termometer till kompass.
Skulle gärna slängs upp en bild men familjen ligger och sover i samma hotellrum och skulle nog inte uppskatta fotoblixtarna ;)
Håller med. Rangeman är maffig! Dela gärna med dig av en bild när familjen vaknat.
 

Greven

Audemars
Tycker de är helt OK och har ett användningsområde.
Själv lever jag i villfarelsen att Rolex tåler lika mycket och har ingen G-Shock i samlingen. ;)
Förstår hur du menar. G-shock har ett användningsområde, Rolex har ett annat. Jag kör ofta min Rolex Submariner från -92 på dagen och sedan byter till G-Shock för fritid och helgfix på godset. Kanske en G till din framtida samling?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Någon som har en radiokontrollerad variant att rekommendera? Jag är sugen på en till.
 
Topp