• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

galácticon

Patrik72

Cartier
Köpte en Mudman av galácticon. Inga som helst problem, snabbt, trevligt och seriöst.
Bonus poäng för att han stoppade med en påse godis som en extra överraskning. Absolut en Good Guy! :)
 

Abm

Breitling
Köpte en klocka av galacticon nyligen och det finns bara goda saker att skriva. Trevligt bemötande och snabb leverans, en äkta goodguy!
 

Sfbio

Omega
Köpt en omega av denna herre!
Bra snack hela vägen , snabb leverans och sjukt nöjd med klockan :)
Jag gör gärna fler affärer med galácticon.
100% i min bok och en riktigt Goodguy!
 

Chad

Rolex
Man märker verkligen om någon är en good guy när en affär inte riktigt går som tänkt.

@galácticon löste situationen på bästa möjliga sätt, utan några som helst tvivelaktigheter.
Snabb, rak och enkel kommunikation.

Utan tvekan en good guy och skulle definitivt handla igen.
 
Senast ändrad:

JesperO

Rolex
Sålde en vintage omega till vän av @galácticon. Som mellanhand var galacticon mycket smidig att göra affär med - bra kommunikation, relevanta frågor och allmänt ytterst trevlig att ha att göra med.
Goodguy i min bok!
 

Marioo

Omega
Köpt en Tag Heuer av G och jag kan varmt rekommendera honom. Svarade snabbt på frågor, välpaketerad klocka vars skick översteg mina förväntningar. 100% Good Guy som verkligen vill att båda parter ska vara nöjda efter avslutad affär.
 
Topp