• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad GALEN PRISBUMP 19/8! Breitling Navitimer (A23322)

RobertD

Ingenting
2-Faktor
En klassisk flygarikon: Breitling Navitimer

Ref A23322, alltså den något mindre modellen som tillverkades under 2003-2011 och mäter in på fullt rimliga 41,8 mm. Den bärs således som en Speedmaster/Seamaster. Mer info om modellen finns såklart på nätet, exempelvis här: http://www.breitlingsource.com/watch_details/Navitimer_53.html

Klockan är uttagen 2008 och kommer som fullset med box och cert. Klockan är i extremt bra skick, mycket nära nyskick sånär som på minimala spår efter bandbyte på undersidan av bandhornen och någon enstaka hairline. Originalbandet i svart kalvläder är i mycket bra skick och jag har även kompletterat med ett band i färgen "tobacco" som jag tycker gör sig riktigt bra på klockan och givetvis medföljer. Okänd servicehistorik men håller tiden och har bra gångreserv – jag har dock inte gjort några detaljstudier då den burits väldigt lite och i stor rotation med andra klockor.

Pris: 34 900:-

Nä hörrni. Nu har jag tröttnat på att bumpa den här skiten. Jag kör en rejäl jävla prisbump över helgen, och på söndag kväll lägger jag ut den på Blocket och får stå ut med jobbiga samtal från dörrvakter och/eller göteborgare.


ALLTSÅ: CRAZY HELGPRIS 19/8-21/8!! 29 900:-


IMG_3604.JPG

IMG_3605.JPG

IMG_3608.JPG

IMG_3610.JPG


Ber om ursäkt för halvrisiga bilder. Skickar givetvis bättre bilder till eventuella spekulanter. Här finns dock den tidigare annonsen som har bilder av lite bättre kvalitet: https://klocksnack.se/threads/breitling-navitimer.51335/

Frakt, retur, etc: Föredrar affär f2f i Stockholm så att köparen själv avgöra skick, och då utan returrätt. Kan även skicka klockan (som värdefrakt som bekostas av köparen) och köparen har då 24h full returrätt efter uthämtad försändelse. Vid retur bekostar köparen returfrakt med värdefrakt och jag sätter tillbaka pengar när klockan är uthämtad och av mig bekräftad vara i samma skick som när jag skickade den.

Tack för ett fint forum och kanske en möjlig nominering till "longest running ad", efer den där Half-Huntern då, givetvis... ;)
/Robert
 
Senast ändrad:
Topp