• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Galet loppisfynd...

easy rider

Brüno
2-Faktor
...av en kvinna på Antikrundan ikväll på SVT1. Någon mer som såg detta? En JLC Memovox i mycket bra skick med tillhörande guldlänk. Inköpt för 200 kr(!)
Snacka om bra klipp.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Eller hur? Varenda gång jag besöker en loppis hoppas jag på ett sånt där fynd. Dock hittar man ju mest gamla Timex typ...
 

P-A

Sir Spamalot
jasså?
När jag "hittar" en klocka på loppis så är det dammet efter en kopia på en krossad reklamklocka ;)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Tycker alla som säljer på loppisar har stenkoll, dvs dom har det som jobb.
Dom har väl tillgång till google som alla andra tyvärr :)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Det var nån familj i NYC som fyndade en kinesisk vas(?) för tre dollar och sedan såldes för 2.2 miljoner på nån auktion alldeles nyligen. Snacka om en ren jävla tur....
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Magnlar skrev:
Det var nån familj i NYC som fyndade en kinesisk vas(?) för tre dollar och sedan såldes för 2.2 miljoner på nån auktion alldeles nyligen. Snacka om en ren jävla tur....
Ångesten som den ursprungliga säljaren borde ha...
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Denna hittade jag på loppis, 75:- :)

Longinesfixedwristshot.jpg
 

calzone

Vacheron
Folk är väldigt upplysta i dagens samhälle. Jag har slutat åka på loppis jag frågade en säljare varför allt bra e slut eller inte finns, Han sa då att folk kommer klockan 5 på morgonen och köper innan dom ens hunnit sätta upp sina platser :(, Så ingen större mening att åka :p, Om man inte vill slåss med galna ungdomar som tror dom ska hitta sin gral xD
 
Topp