Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då behöver ägaren aldrig mer tänka på park böter och massa mer eller?Bugattin borde få dispans för att slippa regskylt.
Schyssta bilder! Får mig att minns när jag själv var i London för två år sedan. Rena himmelriket för en bilnörd. Smakprov nedan med 2 av 3 Bugatti Veyrons jag såg och en ledigt parkerad F40 i Mayfair
Jag vet att enbart skruvarna i en Huayra kostar en bit över 800k svenska...Eeeek!
...vad kostar en framfälg till en Pagani, egentligen?
Ägare till Bugatti tror jag inte bryr sig nämnvärt om parkeringsböter redan som det är misstänker jag.Då behöver ägaren aldrig mer tänka på park böter och massa mer eller?
Ser ut som den klassiska följebilen står bakom Paganin...Schyssta bilder! Får mig att minns när jag själv var i London för två år sedan. Rena himmelriket för en bilnörd. Smakprov nedan med 2 av 3 Bugatti Veyrons jag såg och en ledigt parkerad F40 i Mayfair
Vi har inte råd ändå så det spelar mindre rollEeeek!
...vad kostar en framfälg till en Pagani, egentligen?
Jepp, Mercedes 6x6Ser ut som den klassiska följebilen står bakom Paganin...
Förlåt någon helt okunnig, men vad gör en följebil rent konkret? Reservdelar ?Vi har inte råd ändå så det spelar mindre roll
Jepp, Mercedes 6x6
Gissningsvis livvakter och/eller polare eftersom en Pagani kostar ca 10-15 miljoner. Förmodligen äger samma snubbe bägge bilarna.Förlåt någon helt okunnig, men vad gör en följebil rent konkret? Reservdelar ?
Om det räcker...Gissningsvis livvakter och/eller polare eftersom en Pagani kostar ca 10-15 miljoner. Förmodligen äger samma snubbe bägge bilarna.
Menar du att den borde vaktas av en S-klass som vaktas av en E-klass som vaktas av en C-klass som...Om det räcker...
En G63 AMG 6x6 kostar väl iofs fem... Så vem skyddar livvakterna?
Haha exakt!Menar du att den borde vaktas av en S-klass som vaktas av en E-klass som vaktas av en C-klass som...
Är man road av fina bilar och Bugatti i synnerhet finns i Mulhause i Alsace Collection Schlumpf med c:a 100 Bugatti och några hundra andra lyxiga, Formel 1 och en hel del annat.Schyssta bilder! Får mig att minns när jag själv var i London för två år sedan. Rena himmelriket för en bilnörd. Smakprov nedan med 2 av 3 Bugatti Veyrons jag såg och en ledigt parkerad F40 i Mayfair
Gissningsvis livvakter och/eller polare eftersom en Pagani kostar ca 10-15 miljoner. Förmodligen äger samma snubbe bägge bilarna.
Amen herregud, så i princip allt är extrautrustning? Har man råd med chassit har man ju givetvis råd med resten också men hela konceptet känns rätt B.Huayra kostade €1350000, alltså dryga 13 miljoner kronor. Då ingick bara chassit. Inga fälgar, inga däck, ingen inredning, ingen kaross. När man specade den biten hamnade priset mellan 1.7 och 2.1 miljoner euro.
Källa: Salomondrin, tidigare ägare av en Huayra.
Personligen tycker jag att det är en rolig grej. Istället för att ha en prislapp på 1.7m så får man själv skräddarsy den upp till vilken prisnivå man vill. Dessutom får du ju känslan av att du verkligen köper ett individuellt chassi, numrerat upp till 100, som du sedan kan göra vad du vill med.Amen herregud, så i princip allt är extrautrustning? Har man råd med chassit har man ju givetvis råd med resten också men hela konceptet känns rätt B.
Förvisso men eftersom paneler, hjul och inredning är måsten så tillkommer minst x miljoner på alla bilar i vilket fall som helst... Koenigsegg och Bugatti skräddarsyr också men där ingår allt väsentligt.Personligen tycker jag att det är en rolig grej. Istället för att ha en prislapp på 1.7m så får man själv skräddarsy den upp till vilken prisnivå man vill. Dessutom får du ju känslan av att du verkligen köper ett individuellt chassi, numrerat upp till 100, som du sedan kan göra vad du vill med.
Äh, italienare ska alltid göra saker mer komplicerat. Jag tycker det är charmigt.Förvisso men eftersom paneler, hjul och inredning är måsten så tillkommer minst x miljoner på alla bilar i vilket fall som helst... Koenigsegg och Bugatti skräddarsyr också men där ingår allt väsentligt.