• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Blev nostalgisk plockade fram en gammal dator och spelade lite Age of empire ll, comandos och company och heroes. Kul men inte samma sak längre. :)
 

almeyero

Panerai
Jo nu är jag det när du berättade att den släpps! Precis spelat klart Witcher och tillhöra de expansioner och nu blir det Maffia 3 och möjligtvis BF1 men har inte hört så bra saker om den senare...
Det kommer ioförsig inte förrän hösten 2017 men jävlar vad nice det ska bli! Red Dead Redemtion på PS3 är det absolut bästa spelet jag spelat och det enda spelet jag fått ihop 100% på fler gånger än en.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Det kommer ioförsig inte förrän hösten 2017 men jävlar vad nice det ska bli! Red Dead Redemtion på PS3 är det absolut bästa spelet jag spelat och det enda spelet jag fått ihop 100% på fler gånger än en.
Men orka hypa sig för ett spel som kommer om ett fucking år! Gaah!!

;)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Med tanke på de senaste årens spelsläpp som enbart varit skit så får man ju äntligen något att se fram emot! :)
Du hypade mig i onödan haha
Nä men va säger du!? Witcher är ju gaalet. Kan nog även klämma in Ladt of Us inom ditt tidsplanen på "senaste åren". Mycket bra har kommit!
 

almeyero

Panerai
Du hypade mig i onödan haha
Nä men va säger du!? Witcher är ju gaalet. Kan nog även klämma in Ladt of Us inom ditt tidsplanen på "senaste åren". Mycket bra har kommit!
Haha förlåt! Här får du en teaser som gör hypen ännu värre! ;)


Njaaae, Witcher fastnade jag aldrig för men måste hålla med om att det var bra, även om det inte var något för mig. Last of Us var däremot väldigt bra, det måste jag erkänna. Men det har även varit mycket besvikelser.
 

forsii

Omega
Typ 10-12 comp-matcher i veckan, sen en del D3 nu när nya säsongen är ute!

Adda

Flygandekorren^^ liten pokemonliknande peofilbild :) lirar dock laptop och wifi så inte optimalt


Jag själv spelar rätt mycket men spelade betydligt mycket mer förut. Spelar mest på faceit men händer ibland att jag drar någon comp. Supremerankad nu i COMP, har varit uppe på global och nosat typ 4-5 gånger men eftersom jag sällan spelar comp får jag inte chansen att ranka upp. Spelade mycket mer förut som sagt men nu är det mycket med studierna :) Skulle oavsett vara ganska roligt att dra ihop ett gäng och dra en KS comp förutsatt att alla är över rank21 så man kan söka PRIME och slippa fuskarna!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Jag själv spelar rätt mycket men spelade betydligt mycket mer förut. Spelar mest på faceit men händer ibland att jag drar någon comp. Supremerankad nu i COMP, har varit uppe på global och nosat typ 4-5 gånger men eftersom jag sällan spelar comp får jag inte chansen att ranka upp. Spelade mycket mer förut som sagt men nu är det mycket med studierna :) Skulle oavsett vara ganska roligt att dra ihop ett gäng och dra en KS comp förutsatt att alla är över rank21 så man kan söka PRIME och slippa fuskarna!

Sounds good. Var global på 4konton och hållt mig där tills nu innan flytt, sålde allt vad speldator osv. Heter. Nu laptop och wifi.. Som sagt ej optimalt för fps. Och 0 känsla. (skyller)

Fick dubbel Ak ranken nu när jag fick tebax ranken efter någon månad inaktivitet. Spelar med tjejens småbröder 10 och 14 år :)

Men adda flygandekorren^^

Så styr vi en ölkväll + comp ala Ks. Garanterat skratt och derank ;)
 

forsii

Omega
Sounds good. Var global på 4konton och hållt mig där tills nu innan flytt, sålde allt vad speldator osv. Heter. Nu laptop och wifi.. Som sagt ej optimalt för fps. Och 0 känsla. (skyller)

Fick dubbel Ak ranken nu när jag fick tebax ranken efter någon månad inaktivitet. Spelar med tjejens småbröder 10 och 14 år :)

Men adda flygandekorren^^

Så styr vi en ölkväll + comp ala Ks. Garanterat skratt och derank ;)
Det låter rimligt! Ska se om jag kan knåpa in det någon dag i framtiden, somsagt rätt fullsmockat nu med skolan och allt vad det innebär! :D Jag är förvånad över att min 6åriga gamingdator fortfarande håller någorlunda måttet, men laptop låter inte optimalt så jag ska inte klaga!
 
Topp