• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Det låter rimligt! Ska se om jag kan knåpa in det någon dag i framtiden, somsagt rätt fullsmockat nu med skolan och allt vad det innebär! :D Jag är förvånad över att min 6åriga gamingdator fortfarande håller någorlunda måttet, men laptop låter inte optimalt så jag ska inte klaga!


Såja

Inte prestandan de är fel på.. Känslan med armen över ett laptop-tbord... Sucks.. Samt hur du sitter vid ett köksbord oxh avstånd ifrån skärm. Ja allt :p

Oavsett kul och socialt :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Adda yepsson/flygandekorren^^ på steam. Spelar dota2 (3300mmr), spelar även td.s.

Spelar cs-go. (dubbel Ak/dmg) atm

Rocketleague (supernoob)


Spelar även annat :)

Blev taggad nu och ks profiler är ju alltid trevligt
 

Sorubim

Audemars
Äntligen dags att ut och klubba högfärdiga alver igen... SKYRIM FOR THE NORDS! Ye fekkin milkdrinkers! :cool:

goldtuna600m_17.jpg
 

Clocksauce

Cartier
Jag gör. Pendlar mellan 2600 och 3500 typ beroende på vad jag spelar. Försöker lära mig invoker. Går sådär. 80% winrate med undying offane eller dragon knight mid dock!

Har runt 3750 timmar spelat totalt men kommer fan ingen vart. Ligger just nu på 2300 och köra numera mest med min polare från US. Vi drar lott om vem som får stå ut med the lag.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Har inte spelat senaste åren
Vad ska man köpa? Ps4 el Xbox?
Helst singel play orkar inte köra i lag online
Får ju prestationsångest
pang pang o FIFA är tanken
 

Psykel

Patek
Har inte spelat senaste åren
Vad ska man köpa? Ps4 el Xbox?
Helst singel play orkar inte köra i lag online
Får ju prestationsångest
pang pang o FIFA är tanken
Jag kör Xbox pga vana och skönare kontroll. Exklusiva spel existerar knappt längre, bortsett från Nintendo (har både Xbox One och WiiU).
Så kör på den du tycker är snyggast eller nåt.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Inte slim. Har båda, och slim känns väldigt budget i finish och utseende.

Synd...gillar faktiskt slim bättre på bild. Men minns slimvarianten på PS3, den kändes riktigt plastig och trist. Får helt enkelt åka och jämföra i butik i morgon. Nä förresten, på lördag...i morgon lär det ju vara kaos i varenda elektronikbutik. Bra deal på Dustin annars...Slim 1Tb plus Maffia III för 2790sek.
 

Psykel

Patek
Fick Deus Ex Mankind Divided i julklapp av sambon. Riktigt underhållande och ett rejält steg upp från föregående del i serien. Har ett par timmar kvar innan jag har klarat det. Sen vankas det Resident Evil 7 om ca två veckor. Spelat demot en del (måste klara en specialare så jag låser upp ett föremål att föra över till det fulla spelet) och det är helt galet bra! Kluriga pussel och en grymt läskig stämning!
 

lofgreno

Audemars
Själv kör jag mest och helst FPS på PS4:a. :)
Nåt som spelat Call of Duty: Infinate Warfare? Måste säga att jag tycker det är sådär. Gillar inte rymdtemat.
Dock så fick man ju med Modern Warfare remastered. Och DET är en annan femma. Sjukt kul! Speciellt online.
Dock så måste jag nog prova på BF1 också, det säger ju alla är grymt. :)
 

almeyero

Panerai
Själv kör jag mest och helst FPS på PS4:a. :)
Nåt som spelat Call of Duty: Infinate Warfare? Måste säga att jag tycker det är sådär. Gillar inte rymdtemat.
Dock så fick man ju med Modern Warfare remastered. Och DET är en annan femma. Sjukt kul! Speciellt online.
Dock så måste jag nog prova på BF1 också, det säger ju alla är grymt. :)

Spelar inget annat än BF1 just nu, riktigt bra spel!
 
Topp