Hej !
Skaffade en Orient EM65001B för ca 1 år sedan och varit väldigt nöjd med klockan. Nu har den tyvärr helt plötsligt slutat att fungera (står helt still) och då jag kontaktar siten där jag köpte den så får jag följande svar angående garantin:
"You have 2 years warranty from date of purchase,
but after 6 months You have to prove that the fault has been present at the time of purchase."
Är detta normal praxsis inom klockvärden ??
Då det inte är en dyr klocka så kanske det är bättre att skaffa en helt ny ???
Fundersam!
Skaffade en Orient EM65001B för ca 1 år sedan och varit väldigt nöjd med klockan. Nu har den tyvärr helt plötsligt slutat att fungera (står helt still) och då jag kontaktar siten där jag köpte den så får jag följande svar angående garantin:
"You have 2 years warranty from date of purchase,
but after 6 months You have to prove that the fault has been present at the time of purchase."
Är detta normal praxsis inom klockvärden ??
Då det inte är en dyr klocka så kanske det är bättre att skaffa en helt ny ???
Fundersam!