• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gay Freres Bamboo

Hej igen, gör en total pudel på det här.
Intresset verkar om inte obefintligt så åtminstone mycket lågt.
Därför blir det auktion som går 100% oavkortat till BCF.
Se ny tråd under diskussion då inte alla kan skriva här.

https://klocksnack.se/threads/pudel-på-gau-freres.39588/





Hej alla, nu ska säljas något som jag inte har koll på...
Jag kom över det här bandet med lite blandat på Tratten och kommer inte att använda det. Efter lite Googlande har jag förstått att det kan vara eftertraktat... men prisbilden känns minst sagt splittrad. Jag har hittat allt från bortskänkes här på KS till folk på ebay som begär många tusenlappar.

Ändlänkarna ser lite misshandlade ut, mest på undersidan dock, så det ska nog pryda en passande klocka väl.
Det är bra spänst i spännet som låser bra och ser i övrig fint ut.



Då jag som sagt inte har någon vidare koll på värdet ser jag helst ett byte mot något kul. Kan vara dykarur, band/länk till dykarur (20, 22 eller 24 mm), eller något med svensk militär anknytning. Eller varför inte något helt annat... alla förslag övervägs. Ett par tusenlappar från min sida inget problem. Konkreta förslag med med pris upp/ned får snabba svar.



Retur inom rimlig tid ok om ngt inte skulle stämma i text eller bild.



Sätter ett pris/bytesvärde till 1000:-

Skicka gärna ett PM om jag är helt ute och cyklar prismässigt.




IMG_9496_1000.jpg
IMG_9497_1000.jpg
IMG_9498_1000.jpg
IMG_9499_1000.jpg
 
Topp