• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gbg: Premiär på Magnussons Ur i kväll

klockodile

Dundee
2-Faktor
Se info nedan från butiken.

"Hej alla klockentusiaster! Vi vill bara meddela att det imorgon 21-2-2013 kommer att vara premiär för Magnussonklockan hos Magnussons Ur kl 18:00. För er som är intresserade av att komma, kontakta Magnussons Ur i förväg.

Hälsningar Svanberg & Werner."

Slänger väl med en bild på prototypen om någon har missat den....

4925322.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nämen... Det där hade jag missat. Med lite framförhållning så hade man ju planerat in ett litet GTG i Göteborg i samband med detta... :cool:
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
RicVin skrev:
Nämen... Det där hade jag missat. Med lite framförhållning så hade man ju planerat in ett litet GTG i Göteborg i samband med detta... :cool:

Själv såg jag det i gårnatt... :( så det blir inget besök (om Joe Labero inte lyckas trolla bort och/eller underhålla ungar och en fru förstås...)
 

Jonaz

Rolex
Jobbar själv ikväll, blir det nån gtg och det planeras sprit efteråt så kan ni hälsa på mig på avenyn. Självklart bär jag bratte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Vi gick till Sjuan en snabbis efteråt - en öl och inget mer.

Visst roddas det träffar i Göteborg, men på ett lite annorlunda sätt än i huvudstan. Vi är nog lite mer rädda om varandra.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Klart det inte är, försökt rådda det i Gbg två gånger utan resultat. Riktiga GTG funkar bara i Tåckholn, fråga master! :D

Word :mrgreen:

Singular skrev:
Vi gick till Sjuan en snabbis efteråt - en öl och inget mer.

Visst roddas det träffar i Göteborg, men på ett lite annorlunda sätt än i huvudstan. Vi är nog lite mer rädda om varandra.

Pic or i did't happen :roll:

I Stockholm, tänker vi på mindre lyckligt lottade medlemmar (läs alla som inte bor i Sthlm) och kör live trådar, reportage osv + ;)
 
Topp