• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ge mig er syn på prioritering av två klockor...

Zingo

Rolex
Synes bara vara SD anhängare på detta forum... (dåligt fredagsskämt, ber om ursäkt i förskott :happyhappy:).
SD var snyggast i detta fall men roligare med något ovanligare. (Den blå DSSD är magisk, men inte med här.)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
SD om du är lång och smal och är svag för grodmanslooken. DSSD om du är av grövre snitt och alltid kavlar upp skjortärmarna. PAM00305 Submersible är ett alternativ till DSSD om du söker en klocka som syns ordentligt. Är du en helt vanlig klockanvändare i normal size får det bli SD.
 

Molgan

Cartier
OooooOooOoOoOtroligt enkelt VAL.

De patetiska proklamenten som Rolex häver ut sig mitt i ansiktet på DSSD är bara uselt, och svårt att leva med.
I min mening är det en usel klocka, ingen som helst harmoni mellan länk och boett, men det är ju en Rolex så den har sin skara fanboys såklart.
Ush, gå på SD - Helt klart.
 
Topp