• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

General i Indonesien en Richard Mille. Äkta eller fejk?

Kson

Patek
2-Faktor
Läs texten på bild nr 2 :)


diUOxWS.jpg



hpjcj42.png



Skulle vara intressant att veta hur det ligger till..
 

Apansson

Torpare
Förutom att det inte ger så bra vibbar att visa sig med en fejkklocka heller av olika anledningar! ;)

Det är väl sant, men pöbeln vet ju inte om den är fejk eller inte. Snarare bättre att dra till med en punchline i stil med att "om folket inte vill att jag har en sån här ska jag inte ha det" och sedan slänga den i backen.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Det är väl sant, men pöbeln vet ju inte om den är fejk eller inte. Snarare bättre att dra till med en punchline i stil med att "om folket inte vill att jag har en sån här ska jag inte ha det" och sedan slänga den i backen.


Jo har olyckan redan hänt så... Men onödigt att bära en Richard Mille offentligt oavsett fejk eller ej.

Om erkänner att äkta = korrupt, tjänar för mycket pengar.
Om säger att den är fejk = Svag ledare som använder fejkklocka, olagligt

Bättre bara att dra på sig en Sub eller liknande vid offentliga tillställningar och erkänna att han lägger pengar på en bra klocka för att han uppskattar tekniken.
 
Topp