• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gentle_Giant

easy rider

Brüno
2-Faktor
Köpt två klockor av Giant. En Tudor Sub och en GMT 1675. Båda skickades efter att jag betalat. Har även träffat en gång och trevligare snubbe får man leta efter. En favorit, helt klart.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
denna man hörde av sig till mig via PM efter att jag tänkt högt på forumet om hur en ploprof skulle se ut på nato. 3 dagar senare låg det en bunt 24 mm nato samt omega länk i ett kuvert då Gentle_Giant erbjöd sig att låna ut sina så att jag fick pröva. riktigt snällt gjort!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpte en Panerai av herrn. Smidig kommunikation och perfekt hantering. Rekommenderas.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpt en gammal certina dykare av denna gentleman. Kanontrevlig och supersnabb och smidig affär! Rekommenderas!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpte en samling tyg-märken av Gentle_Giant. Snabbt levererade, dessvärre var ett av märkena fel varpå han skickar ett nytt utan invändningar och låter mig behålla det felaktiga. Snyggt hanterat, en hedersman!

PS: kan rekommendera tygmärkena, riktigt fina! Finns på OT köp & sälj... DS
 

kmg

Patek
2-Faktor
Köpte tygmärken. Bra kommunikation och bra kvalite på märkena vad jag kan se. Trevlig affär.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Köpte en Doxa-dykare av @Gentle_Giant
Kanonbra, snabb och smidig affär. Bra beskrivning och kommunikation. Snabb frakt och säkert packat. Rekommenderas varmt. 100% Good Guy.
 
Topp