Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Georges Monnin 844!

Diskussion i 'Vintage' startad av Andreas P, 12 augusti 2015.

1. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Vad tycker ni om denna kan den vara värd 2000:- lite rolig klocka tycker jag men vill höra vad ni tycker :) Troligen är ju visarna inte original samt glaset men tavlan ser ju ok ut eller ? Har inte sett så många Monnin klockor där just står georges monnin på urtavlan. monnin.JPG

Matts, swedesoc, Grafton och 3 andra gillar detta.
  2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Har aldrig hört talas om märket, men jag säger kör :)

3. Astonson

Astonson Bonde

Ser ju riktigt trevlig ut!

4. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Jag gillar verkligen dessa dykar klockor helst skulle jag vilja ha en Heuer Monnin men denna kan nog funka :) Märket är ju de som tillverkade klockorna åt Heuer med samma urtavlan men jag aldrig sett just monnin märkningen på urtavlan men urtavlan ser ok ut.

5. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Tycker den såg härlig ut! Möjligtvis lite för fräscha visare men riktigt härligt möglig överlag! :)

6. Grafton

Grafton Biskop

Mullig. Köp!