• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gert

Bozz

Panerai
2-Faktor
Gert är för mig en Goodguy. Jag har köpt och han har levererat fina kompletta klockor med tbh. Han kört fast i :seiko:-spåret och skaffat sig mycket kunskap. Gert levererar, jag rekommenderar.
 

d@ke

Cartier
Har krängt en 009a till Gert samt bytt urverk i hans 007a - alltid enkel och noggrann i affärerna och ger snabba besked. En av de goda.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Köpte 2:seiko: av Gert. En SNJ019P1 och en SKX007K2, som vanligt var allt i bästa skick och alla papper i ordning.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag har under åren gjort ett par affärer med gert, både köpt och sålt. Alltid bra och snabb kommunikation. Rekommenderas, goodguy.

//Björn
 

Rey

Rolex
100% goodguy. Han såg att jag sökte en modell som han precis köpt och inte ens fått hem, erbjöd mig den direkt och leveransen var omedelbar. Snabb och smidig affär och kan rekomenderas till alla.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Köpte en :seiko: (Strapcode) länk av Gert! Nyskick och som vanligt snabba ryck, köpte igår låg i lådan idag.:D
 
Senast ändrad:

Glusch

Cartier
Köpte precis en Orient Bambino till en kompis med gert som mellanhand. Trevlig och snabb kommunikation. Rekommenderar absolut!
 
Topp