• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Girls and watches...

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
:eek: !Not suitable/safe for work (NSFW)!

Vad tycker ni? Kommer det att få fart på klockförsäljningen? Bilar och brudar går tydligen ihop. Och naturligt kanske man kan tycka, att mans accessoar faller in i ramen för lockelser. Annars tenderar det att finnas fina expediter att bli distraherad av när man egentligen vill titta på klockor.

Kvinnan min trodde seriöst att jag porrsurfade, jag kan väl delvis erkänna att jag blev tagen med byxorna nere... klockporr alltså.

hoppas att ni har fejsbook, vet att förr kunde man öppna länken utan att vara medlem, innan de ändrade på allt.

-----> http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.596782560332514&type=1
 

paradis

Audemars
SUBGMT-klock företag,hade föra året ibland reklam med tjejer,deras var lite vassare....nu har dom lagt ner det.Har inte sett på länge.
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
SUBGMT-klock företag,hade föra året ibland reklam med tjejer,deras var lite vassare....nu har dom lagt ner det.Har inte sett på länge.

där ser man... det verkade inte funka så bra alltså.

jag tror faktiskt snarare att om klockan bäres av en man med pondus, typ james bond så får det en mycket bättre effekt.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Asså, jag personligen tycker att hela grejen att använda halvnakna kvinnor, för att sälja allt från chocklad till julgransbelysning. Känns jävligt 1993. Bättre isf att som etablerat klockmärke anspela på gamla inovationer och sin historik.
Alternativt bara väldigt fräsiga bilder på sin nya grymma klocka!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Asså, jag personligen tycker att hela grejen att använda halvnakna kvinnor, för att sälja allt från chocklad till julgransbelysning. Känns jävligt 1993. Bättre isf att som etablerat klockmärke anspela på gamla inovationer och sin historik.
Alternativt bara väldigt fräsiga bilder på sin nya grymma klocka!

1993 eller ej, tycker det är fint att de kombinerar flera fina saker.

"Alternativt bara väldigt fräsiga bilder på sin nya grymma klocka"
Det är ju just det de gör :)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Blir ju mer sugen på att köpa en tudor sub, om reklambilderna är tagna under vatten mot ett fiskstimm i karibien. Än om den ligger mellan 2 ihoppressade bleka bröst...
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Jag har inga problem med kvinnor i klockreklamer riktade till kvinnor. Jag ser däremot inte kopplingen mellan t.e.x Scarlett Johansson i sexiga kläder och försöket att kränga på mig den rollen hon har på armen.
Jag vill ju ha båda, således tar effekterna ut varandra och bilden tilltalar mig inte alls.

Klockor är sexiga som dem är, punkt.
 

Barda

Cartier
1993 eller ej, tycker det är fint att de kombinerar flera fina saker.

"Alternativt bara väldigt fräsiga bilder på sin nya grymma klocka"
Det är ju just det de gör :)
Jag har inga problem med kvinnor i klockreklamer riktade till kvinnor. Jag ser däremot inte kopplingen mellan t.e.x Scarlett Johansson i sexiga kläder och försöket att kränga på mig den rollen hon har på armen.
Jag vill ju ha båda, således tar effekterna ut varandra och bilden tilltalar mig inte alls.

Klockor är sexiga som dem är, punkt.
Sexy overload leder till kabelbrand i huvet? ;)

Håller med, på ett lite distant sätt blir det "clowns amuse, they don't sell"..
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Okey, rättning. Inte helt PK då innehållet var sexistiskt. Vi lever faktiskt i jämnställda tider, det är 2013!

klart vi skall främja jämställdheten

asher1.jpg
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Då jag här skulle ha infogat en rolig bild på en kille med klocka så faila jag ganska grovt på min google sökning: gay men watch
Kanske dags att radera cachen under safari
 
Topp