Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Glasbyte 55-2273

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Crowolf, 12 januari 2013.

1. Crowolf

Crowolf Guest

Hallå!
    Har fått tag i ett nytt glas till min lilla Citizen-dykare och undrar; Ska jag våga mig på att byta själv? Vet ni någon bra tråd med beskrivning nånstans på nätet?

Med vänlig hälsning,

Poppe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bifogade filer:

2. Crowolf

Crowolf Guest

Glömde... Tack till plattfot för hjälpen att skaffa glas!

/Poppe

3. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: Glasbyte 55-2273

Jag är den minst händiga jag känner, med finmotorik som en elefant på tjack. Men jag har bytt glas på tre klockor utan att nåt strulat.
    Att få loss kronan har inte varit några problem alls. Det enda är väl att jag har lyckats få med lite damm innanför glaset, så jag kanske inte hade gjort det själv på en dyr klocka...
    Lycka till och posta gärna bilder! :)

4. Crowolf

Crowolf Guest

Tjack-elefanter kan oxå bli urmakare har jag hört.... : )