• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GLE

marmot

Panerai
Gjort ett byte med @GLE och jag kan ärligt säga att det var den bästa erfarenheten hittills vad gäller klockaffärer via KS. 100% rock solid GG!
 
  • Like
Reactions: GLE

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har sålt en Garmin löparklocka till GLE. Allt från kommunikation till betalning gick väldigt smidigt. Good Guy som jag gärna gör affärer med igen!
 

Kripet92

Breitling
Köpte en Omega Speedmaster 006 av GLE. Det var väldigt smidigt, bra kommunikation och klockan var i enlighet med beskrivningen. Good Guy!
 
  • Like
Reactions: GLE

Owird

Omega
Köpt av @GLE Mycket trevlig affär, snabba svar och tillmötesgående!
78466C7A-3EA7-4DC9-981A-5F08122C22AE.jpeg
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: GLE

oooskar

Omega
Köpte en Omega av @GLE f2f. Väldigt trevlig samt bra beskrivning av klockan som också var enligt förväntningar. Gör gärna fler affärer framgent
 
  • Like
Reactions: GLE

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålt en Rolex på distans till @GLE, inga som helst konstigheter. Blir knappast smidigare än så här, trevlig kommunikation och snabba beslut. Solklar GG!
 
  • Like
Reactions: GLE
Topp