Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Global shipping program via Ebay.

Diskussion i 'Diskussion' startad av rogart-63, 28 juli 2016.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Nån som vet vad det levereras med för företag? Tracking koden på Ebay sägger att den blivit levererad till Oskarshamn. Sen då? Den ska ju till Kalmar?

2. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Alltid varit Posten för mig.
    För att få lite bättre info, tryck på trackingnumber under "My eBay Summary" (typ UPAA........) för att sedan trycka på länken som kommer upp. Då kommer du till en sida som heter "Track your Parcel". Där finns ett nummer som alltid (?) börjar på 0037, använd det för att spåra paketet på PostNords hemsida (tror också att du kan följa paketet direkt på denna sida).

3. Kiddy

Kiddy Stadsbo

Från:
    Malmö
    Det har varit posten för mig med.

4. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Posten för mig med!

5. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Gjorde så och då kom det upp att den låg på macken i Rinkabyholm?? Nåt postföretag som heter Bring?
    Jaja får åka och hämta den då? Konstigt . Har en annan försändelse som oxå kommer via global shipping. Ska bli kul att se vad den hamnar?

6. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Bring är väl en egen speditör ?

Dru gillar detta.
  7. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Schenker för mig så det är olika.

8. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Bring är City Mail med nytt namn.

tissoter gillar detta.
  9. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Tydligen DHL som hade leveransen . Var lite strul då dom först inte hitta paketet på macken . Han sökte på dhl hemsida med mitt Bring nummer . Då fanns det inte nåt paket . Men sen gick vi på Bring sida och då fanns det där . Men det var ändå DHL som sköter logistiken . Helsnurrigt

tissoter gillar detta.
  10. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Underbart :)
    Vi skickar grejor med stora värden och ingen har koll på vem som levererar :) haha

11. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Det var nytt för mig, hittade lite på google nu!
    Tack

12. aptorsken

aptorsken Borgare

Från:
    Uppsala
    Snacka om att eBay blir krångligare och krångligare...

rogart-63 gillar detta.
  13. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Var inget större värde denna gång. Handla bara om ett par 100 :- . Fick inte välja vilket det skulle skickas med heller. Å längre tid tog det oxå än ett vanligt paket.
    Frågan är vad som hänt om jag inte haft koll?
    Fick ju ingen avi eller sms när paketet var framme. Gäller å ha full koll på trackingen.

tissoter gillar detta.
  14. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
    Det är nog det värsta med GSP, att det tar så lång tid.
    Du har inte fått avisering via epost, vilket jag alltid får när det är via GSP?

15. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Samma för mig, ingen avisering men däremot en påminnelse från DHL och då hade min försändelse legat i tio dar.

tissoter gillar detta.
  16. TiE

TiE Friends of KS

Måste också spy galla över ebays nya påfund Global Shipping och posthanteringen i övrigt. Att ebay valt detta GSP är bara för att tjäna mer pengar. Portot blir plötsligt svindyrt på småsaker och tar längre tid, då det går omvägar. Sedan får vi ALLTID påminnelser utan att ha fått någon första avisering. ebayhandlandet har minskat drastiskt från vår sida.

rogart-63 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield