Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Glycine Combat Sub Hittad

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Bolio, 26 augusti 2013.

1. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Dock ej i ljusare färger eller 2-tone.

Så gräv i era lådor och kolla om ni har någon ni vill lämna vidare.
    Tack på förhand
    MVH
    Bolio

Tar gärna svar på pm så återkommer jag inom kort.

2. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Ingen som vill släppa sin Glycine? Jag var helt säker på att få flera erbjudanden men hittils noll.
    Kom igen nu alla därute ni vet ju att just eran inte fyller någon funktion i lådan ;) och att den gärna vill flytta upp till Norrland.

3. par

par Friends of KS

Sorry jag förstör din tråd lite men satan vad prishöjda de blivit. När jag köpte min låg de ju runt 4-5 om jag minns rätt.

4. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Ni har tills på fredag att hitta en i era garderober eller vart ni nu stoppat undan dem annars köper jag en ny :happyhappy:.
    Så gräv ordentligt nu.

5. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Tre timmar och 30 min kvar IOFS blir jag nöjd med en ny också men att de var så svår fångade trodde jag inte. Sök nu alla sök.

6. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Bolio gillar detta.
  7. Granger9050

Granger9050 Bonde

Hej! Har tre Glyciner en Combat o en Stratoforte kronometer m Valjoux 7750 båda ex Jajamensan samt en Airman 9 ex Denke. Hör av dig om du är intresserad. Granger9050

8. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Du har pm.

Bojke gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps