Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Glycine Combat SUB in2watches.com exclusive edition

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ariste, 9 september 2012.

1. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Djupt ner i mögelträsket nås jag av en nyhet som får mig att vilja ha nytt. Märket Glycine är jag bekant med även om jag inte legat med deras produktutvecklare som vissa andra på forumet. :) Men det här känns nytt, snyggt och fräscht. Är det någon här som landat en eller om väntar på paket!

Läs mer här:
    http://www.in2watches.com/glycine-combat-sub-in2watches-com-exclusive-edition/

2. Ricrob

Ricrob Friherre

Klämde faktiskt på en för ett par timmar sedan, då OmegaAndy var förbi och hämtade sin klockbox. Glycine Combsub har aldrig varit ngn favorit men jag måste säga att denna var överjävligt snygg med den bruna bezeln med nuffror i guld!

//Ricrob

3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag har varit lite besviken på Glycine sista året, inget kul i nyhetsväg...men de senaste Combatvarianterna verkar vara ett riktigt skott i krysset!

4. Jag håller med, jag och Ricrob såg denna tidigare ikväll och den var tokfet....

5. Eric Jajjamensan P

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Kul med en poppis Glycine. Hoppas det kan leda till att fler kan hitta till ett gruvligt underskattat märke :mrgreen:

6. Rille

Rille Präst

Denna var läcker!
    Har haft 2 Glycine tidigare och måste säga att man får bra valuta för den billiga pengen de kostar.

Kul om någon har en på gång vill posta bilder eller göra en review senare.

7. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Spännande, kul att du upplevde den som snygg även IRL...nu bara måste jag få till en kläm eller så chansar jag.

8. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Chansa! Chansa! :mrgreen:

9. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    I've got a devil on my shoulder and an angel in my hand....:)....får se vem som vinner!

10. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    OJ vad jag vill ha en sån där.

Nollat i klock-kassan just nu bara... :(

11. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Är det någon som sett länken som går att beställa till, tror ni det är värt pengen?

12. Eric Jajjamensan P

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Den dyker upp som förslag till Passarounden då och då. Definitivt en kandidat.

13. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Om det blir den klockan i NYA passarounden är jag på.

14. John R

John R Präst

Snyggt!

Helt klart snygg! Tycker de har fått till det riktigt bra i både val av material och färg/form.
    Snygg klocka med en bra prislapp. Kan ej uttala mig om kvaliten men det kan nog Denke
    göra! ;)

/John R

Mårtenssons ur Brookfield