Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Glycine Combat Sub in2watches LE

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av mosse, 1 november 2014.

1. mosse
    Trådstartare

mosse Bonde

Från:
    Lund
    Hejsan!
    Känner att jag blir tvungen att avyttra min Glycine Combat Sub då den inte använts en sekund sedan min Tudor kom in. Detta är Limited Edition varianten som bara tillverkats i 50 exemplar. Klockan är Fullset och kommer med 3 original Glycine band (Läder, länk och använt gummi). Den är i bra skick, men sedvanliga hairlines/scratches hittas på clasp, länk, boett och även några små repor på vridningen (har försökt fånga dessa på de två sista bilderna men de är mycket svårfångade och inget jag har tänkt på vid användning).

Klockan är nyruckad hos AD och håller tiden extremt bra (papper medföljer). Jag uppmätte -7s på en vecka när jag senast använde den för en månad sedan, men räkna med +-1-3 sek om dagen. Klockan är inhandlad i Januari 2013 så 2.5 månader garanti finns kvar på klockan.

IMG_0273.jpg
    IMG_0274.jpg
    IMG_0275.JPG
    IMG_0276.JPG
    IMG_0277.JPG
    IMG_0278.JPG
    IMG_0279.jpg
    IMG_0282.jpg
    IMG_20140618_190459.jpg

Begärt pris: 6.4k + valfri frakt eller f2f i Götet.
    Retur: Du har en dag på dig att syna klockan. Skulle något inte vara enligt min beskrivning/mina bilder så kan klockan returneras i samma skick som när jag skickade den. Köparen står för samtlig frakt. Ingen retur vid f2f.

Mvh Måns

Bifogade filer:

Skrollan gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps