• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glycine Combat Sub LE?

V

Viggen

Guest
Funderar på om denna räknas som "en riktig klocka"?
Hur bra är lumen är en annan fråga som är viktig i mitt fall?

Priset är ju inte överväldigande som med många andra fina klockor. Såg bl a att Spencer äger en och misstänker att fler här har den i samlingen. http://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=3964

Att fokusera min samling på bara flygarur verkar vara en omöjlighet när man hänger på KS. :lol:
 

m_s

Patek
2-Faktor
Jag sportar numera en Glycine Combat SUB Limited Edt (In2Watches) och ja de bygger på ETA verk så inget supersexigt på den fronten men min samlade upplevelse är en trevligt byggd klocka för en spottstyver. Samtidigt som Glycine känns som ett relativt spännande märke med lite historia och en hel del "känsla".
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Glycine har riktig historia som inte går av för hackor! Inte världens mest spännande urverk, men klart intressanta och välbyggda modeller. En Airman skulle ju passa dig perfekt! :)
 
V

Viggen

Guest
Denke skrev:
Glycine har riktig historia som inte går av för hackor! Inte världens mest spännande urverk, men klart intressanta och välbyggda modeller. En Airman skulle ju passa dig perfekt! :)

Jo tack! Jag spanade in Airman modellerna. Fina grejer, men priset jämnfört med Combat Sub!!! :eek: Jag vill gärna köpa mer än en klocka detta år. :D
 
Topp