• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Glycine Combat Sub (endast fyra små tusingar!!! )

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Våren kommer!

Nu är det dags att leta efter vårens och sommarens beater och här har du den!
En Glycine Combat sub på läder. Klockan är inköpt i sept 2013 och i det nära nyskick. Jag kan inte hitta några swirls eller repor över huvud taget, men jag kan ju ha missat någon så jag vågar inte säga att den är i nyskick.
42mm ex krona
10.6 mm hög
Vattentät till 20 Atm,
- för mer info kolla denna länk.

Kommer med box och papper och extra lädernato som syns på bilderna.

Pris: 5 201,4 - 4000 kronor plus ev frakt. Väldigt väldigt väldigt mycket dykare för pengarna!!

(har för övrigt mätt upp den under en vecka och den snittar + 2 sekunder per dag.)

som vanligt kör vi frågor och beskyllningar via PM.

Simma Lugnt !

OZnmjjw.jpg

VXSGn1S.jpg

UAKspQ7.jpg

5ceC18M.jpg

7Wbvlk9.jpg

lAHnakc.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ursäkta kladdet men även om jag gillar Glycine Combat subar så är nog 52014:- i dyraste laget..;-)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Nähepp, era snålrövar... jag får väl göra ett sista försök: 4000kr spänn, annars blir den kvar i lådan! Och den som försöker pruta på det priset hamnar i den svarta boken fortare än kvickt!!
 
Topp