• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad GMT 116718 Guld

Hejsan, nu är det dags för mig att sälja min skatt :)

Upp till försäljning är en GMT IIc 116718 i guld. Klockan är i fint skick både utanför och innanför. Den är nyligen ruckad hos Rob Enström och har sen dess gått +1 sekunder per månad! jag passade på att fråga urmakaren där och han sade att klockan ser fräsch ut och ingen service behövs.

Klockan har alla papper, cert och box med, klockan kommer med i guld länk. Rubber B följer inte med men kan lägga till för 1500kr (kostar ny 2300kr)

Länkarna är i fint skick då jag har bara använd klockan med Rubber B sen jag köpte den.

Jag kan ta följande klockor som delbetalning:

116610LV Submariner
116622 Yachtmaster med silver/platina tavla
216570 Explorer II med vit tavla
116710 BLNR GMT "batman"

Jag har referenser om det behövs. Jag vill helst göra en f2f deal då jag skickar ogärna en sån här dyr klocka. f2f deal i Stockholm/Västerås/Örebro område. Ingen retur vid f2f deal.

Pris: 155.000kr









Edit: Jag lägger med en grön tavla på köpet:
 
Topp