• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gnäll över dåliga julklappar, aka ännu ett I-landsproblem.

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Och jag som tyckte synd om mig själv då jag fick 2st servettringar i päron trä av företaget!

image.jpg


Det var en riktig skitpresent du fick Strindberg, för vem vill sitta på ett plan med massor av okända människor i 10-12 timmar, :D:p;)!

Så enkla servettringar till en blivande finsnickare?! Vilken förolämpning. Såna där hade du väl gjort själv i sömnen. Hade jag varit du hade jag snidat till något snyggt med intarsia av regnskogsträ till chefen i julklapp. In his face liksom. Be att få päronen istället för några simpla pryttlar av päronträt.
 

Cryssarn

Rolex
Ett kuvert med 200kr fick jag idag. Gå och köp något skoj tyckte chefen. Hockey tänker jag och beställde snabbt två biljetter till Nashville-Rags på rad tre den 28e. Det jag har att klaga på är att det var ett väldigt tråkigt kuvert ;)
 
  • Like
Reactions: Ako

Johe

Omega
Mitt företag kom förra året på att det inte var enligt policy att ge julklappar så det är slut med det. Lika bra tycker jag då det faktiskt mest är onödigt. Hade nog samband med att den svenske VD:n byttes mot en expat...
 

zeke_varg

Omega
Jag har fått en kundprecent som är utöver det vanliga. Rätt intressant att komma på "...ett teleskopgrillspett med vår logga är ju genialt. Det kommer våra leverantörer uppskatta"
 
Topp