• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gnagare!

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
vilka är på matchen! Hoppas att resten av er stödjer hemma från soffan med någon lämplig dryck i handen! Vår plikt i livet!

Vinna eller försvinna!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
image.jpeg
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Fy fan... Den här matchen förlorade AIKs försvar... Dåligt försvarspel och vägrade spela in bollen på offensiv planhalva sista halvtimmen.
 

don.h

Cartier
Måste finnas en del klocksnackare på östra nedre trappa 113 för jag tycker mig ha sett diverse rollar samt panerai
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Trots att jag inte är Gnagare så mår jag dåligt idag, fan att båvitt vann, är så j... trött på Göteborg, ett gäng kärringar är vad det är! Filmar hela tiden gör dom också, rullar runt i gräset som deras sista stund vore kommen, skulle säga att dom är värre en alla Italienare, Spanjorer och Portugiser tillsammans, tar sig för nyllet så man tror att tänderna ryckergör dom också, trots att dom inte ens fick smällen där utan i bröstet. Jag säger bara, FAN vad jag hoppas att PEKING tar hem allsvenskan 2015!
 

don.h

Cartier
Även om det inte går att skylla resultatet på det så var det verkligen en urusel domarinsats igår. Gbg tilläts filma och maska i en extrem uträckning
 

Edin

Panerai
Göteborgaren som satte sig och knöt om skon (!) på plan borde ju varnats om inte fått rött kort! Förvånad dock att det inte verkar ha varit massa bråk före/innan matchen. Inte särskilt mycket bengaler heller. Alltid något..
 
Topp