• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God fortsättning och paket från "the dark side of Värmdö" ;)

Fick lite puls, den är riktigt ball! Stort grattis! Vad är det man brukar säga?

-Hur vill du ha kaffet?
-Svart
-Hur vill du ha Speedmastern?
-Svart
-Hur vill du ha lönen?
-......:chicken:
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Såg den för första gången i verkligheten, och testade den, för ett par dagar sedan. Magisk klocka. Mycket bra val. Hands down en av de bästa moderna klockorna som finns just nu och helt klart den grymmaste moderna Omegan enligt mig. Habegäret blev enormt av att ha den på armen ett par minuter.

Upplevdes heller inte så grisigt stor som siffrorna gör gällande. Gillade den VERKLIGEN och skulle mycket gärna ha en själv. Daytonorna har fått en värdig utmanare enligt mig. Grym sportklocka och med lite tur kan det där säkert bli en klassiker, tycker den har potential för det.

Stort grattis till KS första! Det var på tiden att någon gjorde slag i saken!
 

watchdreamer

Panerai
Tack för fina ord :) kan verkligen instämma om storleken, känns inte alls som en 44mm

Såg deb för första gången i verkligheten, och testade den, för ett par dagar sedan. Magisk klocka. Mycket bra val. Hands down en av de bästa moderna klockorna som finns just nu och helt klart den grymmaste moderna Omegan enligt mig. Ha begäret blev enormt av att ha den på armen ett par minuter.

Upplevdes heller inte så grisigt stor som siffrorna gör gällande. Gillade den VERKLIGEN och skulle mycket gärna ha en själv. Daytonorna har fått en värdig utmanare enligt mig. Grym sportklocka och med lite tur kan det där säkert bli en klassiker, tycker den har potential för det.

Stort grattis till KS första! Det var på tiden att någon gjorde slag i saken!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis till dsotm och till en bra början på 2015.

Såg en i fönstret på hukes i malmö idag. Jag blev imponerad av boetten och hur den reflekterade ljus på ett intressant sätt.
 

Nicklas H

Cartier
Kunde inte hejda mig sent igår kväll på Helsingfors flp, det var ju trots allt nyårsdagen ;)

Håll till godo och god fortsättning!

En stor och maffig Box presenterar sig
image.jpg


Gedigen känsla
image.jpg


Vad gömmer sig här, något rött
image.jpg


Från den mörkaste sidan av Värmdö
image.jpg


Välkommen till familjen
image.jpg


Härlig känsla
image.jpg

image.jpg


Bakboetten är så vacker att man nästan vill gråta
image.jpg

image.jpg


Och så några wristshots
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Känslan känns genomgående oerhört gedigen och andas kvalité rakt igenom, allt från box, till tryckknappar. Den keramiskaboetten är den vackraste jag skådat. Tavlan känns balanserad med en mysig djup färg som skiftar färg beroende på ljuset. Bakboetten är ett kapitel för sig som tåls att skapa en helt egen tråd, helt magisk enligt mig.

Utförligare information kommer, men första känslan av DSOTM känns magisk...;)

Tackar för mig och god fortsättning alla KS:are.

/Daniel
Ojojoj vad snygg den är!
 
Topp