• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God kille

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Såg just att Ronnie har intagit försvarsställning på TTT. Undrar just om han har samma spade med sig denna gång?:)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Tycker bara att det är konstigt att när det hettar till i vissa trådar så måste man slänga sig med: Vissa har inte ägt en klocka som kostar mer än så och så och ska ändå tycka till. Har vi inte lärt oss att klockkunskap och innehavet av likvida medel inte alltid går hand i hand med bra killar? Jag tycker det är tråkigt med kukmätartävlingar.
 
C

Crowolf

Guest
Tycker bara att det är konstigt att när det hettar till i vissa trådar så måste man slänga sig med: Vissa har inte ägt en klocka som kostar mer än så och så och ska ändå tycka till. Har vi inte lärt oss att klockkunskap och innehavet av likvida medel inte alltid går hand i hand med bra killar? Jag tycker det är tråkigt med kukmätartävlingar.

Kan jag i och för sig hålla med om.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Kan inte alla bara lugna sig ett hekto? Jag kan förstå att Rod kännt sig lite påhoppad och då kan det lätt slinka ut en groda eller två. Släpp det..

Vi vill inte skrämma bort nya medlemmar som delar vårt intresse. Right?
 
Mitt inlägg var absolut inte menat som del i något påhopp, även om det till viss del blev kanske så, utan det var en seriös undran. Jag är själv ny här dessutom. Störde mig bara på att argumenten ska utgöras av hur dyr klocka man har, lågt enligt mig! Min pappa är starkare än din filosofi, men ääh skit i det nu..

Inget ont mot Rod, men jag har en viss förståelse att många drar öronen åt sig när man som första inlägg hyllar en ganska så kontroversiell figur med den historien bakom sig..Men å andra sidan så kanske Rod hade noll kännedom om den historien så då går det ju inte och veta :) hmm
 
Topp