Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Godis från Gran Turismo

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Stenbocken, 14 november 2014.

1. Stenbocken
    Trådstartare

Stenbocken Torpare

Avslutade precis VIP-dagen på Gran Turismo. I år var både Jarl Sandin (Halda) samt Bo Bergström (Rolex, Breitling mm) på plats och visade delar av sitt sortiment. Bjuder nedan på lite färska bilder. Nya Milgaussen gjorde sig mycket bra irl. Vassaste stallet? Mercedes med nya S klass L AMG (bak på sista bilden)...

IMG_7888.JPG

IMG_7892.JPG

IMG_7891.JPG

IMG_7890.JPG

IMG_7887.JPG

calzone, Ekmikael, vonbahr och 9 andra gillar detta.
  2. David Eriksson

David Eriksson Biskop

Från:
    Stockholm
    Hur var mässan i allmänhet? Sög lite förra året tyckte jag, som många mässor gör.

3. T.I

T.I Torpare

E-klass AMG dock... :angel:

4. WHU

WHU Friends of KS

Från:
    Green Street
    Oris hade lite smått och gott, i Audis monter. Väldigt trevlig säljare (han hade full koll på Ks) som jag tyvärr inte tog namnet på. 20141114_141910.jpg

vikgul, vonbahr, jabla och 1 annan gillar detta.
  5. Stenbocken
    Trådstartare

Stenbocken Torpare

Jag var personligen besviken på mässan i år. Tyckte att utbudet av bilar var bättre förra året. För få exklusiva modeller helt enkelt. Lexus och Caddilac anser jag inte är så spännande att ha med. Tesla var intressant däremot. Blir en provkörning i kommande vecka!

David Eriksson gillar detta.
  6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag var på GT-mässan i Stockholm. Lite besviken, roligare bilar förra året, både från ÅF och klubbar. Inga klockor i Stockholm heller förutom Halda. Lite avslaget..,

Men några bilder knäppte jag..,

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Ekmikael, vonbahr och Simpatico gillar detta.
  7. David Eriksson

David Eriksson Biskop

Från:
    Stockholm
    OT recension på Teslan? Skulle vara intressant.