• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Godislåda (klocklåda)

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hade man bytt ut en av gmt-C mot en explorer etta så skulle det genast bli mysigare...

En DD skulle också funka...
 

Apansson

Torpare
Ganska tråkig låda, men jag uppskattar ändå när folk köper det de gillar. Ungefär som talking watches med den där Raúl de Molina, han köper det han tycker är snyggt och gillar att använda. To each their own, men det är inte sådär min låda skulle sett ut om jag hade alla de pengarna.
 

paradis

Audemars
Har missat helt denna tråd. Några menar kanske att det borde se ut så här kanske ? ;)
1606267_357143764423600_404799847_o.jpg
 

Erikd

Cartier
Har missat helt denna tråd. Några menar kanske att det borde se ut så här kanske ? ;)...

Visst en av dem skulle förgylla vilken låda som helst men den där samlingen ser inte så rolig ut i mina ögon.

Den första samlingen såg trevlig och väldigt användbar ut men några minera "fel" fanns, ex. två GMT...
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Kan hålla med om att det som samling betraktat inte är så spännande, men det är några riktigt sköna klockor som samlats på samma ställe, och det tycker jag alltid blir trevligt att se.

/Klocksebbe
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Bara jag som är lite imponerande över att alla klockor visar i princip samma tid? Förutom AT uppe i vänster hörn som ser ut att gå typ en minut förre.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Bara jag som är lite imponerande över att alla klockor visar i princip samma tid? Förutom AT uppe i vänster hörn som ser ut att gå typ en minut förre.

Haha, det är väl en djupt rubbad person som äger klockorna! ;)

Personligen tycker jag att de enskilda klockorna i samlingen är jäkligt trevliga. Men som samling blir det kanske lite... platt? Om nu inte temat för samlingen är moderna sportklockor i stål. Isf är det ju spot on!
 
Topp