• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gold

Gold

Panerai
2-Faktor
Hejsan,
Skriv gärna något här om ni har gjort affär med mig :)

Tack på förhand!
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Gjort en del affärer och fått ännu mer hjälp. Blivit mer än nöjd varje gång!

En sann gentleman och en goodguy. Gör gärna affärer igen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt ett Breitling gummi armband till Gold. Smidig kontakt innan och lika smidig affär!
Har även haft kontakt i andra ärenden och fått mycket bra hjälp och bemötande!!
Helt klart en Goodguy!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har precis köpt 3 Breilting armband av Gold. Mycket trevlig och snabb kommunikation och affär!!
RicVin approved...:)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpt av @Gold , blev mycket nöjd! I köpet ingick dessutom en trevlig pratstund runt klockor :) 100% Goodguy!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Sålt guldrolex till Gold. Mycket trevlig herre som jag absolut skulle göra affär med igen. Smidig affär utan krångel. Tack! :)
 

Helvetia

Cartier
Köpt rolex av Gold. Inga konstigheter. Anpassade sig också efter mina knappa möjligheter att få till en affär när det gäller tid och plats.

Riktig goodguy
 

Bylund

Friends of KS
Köpt en Speedmaster av @Gold. En smidig affär och en klocka i samma fina skick som var beskrivet. Hann med en kort men trevlig pratstund över en kaffe! Rekommenderas!
 

olarsson

Cartier
2-Faktor
Köpt en beg IWC-dykare av Gold. Trevlig konversation här på forumet om skick och pris (han skulle kanske definiera det som att jag prutade… 😝) och trevligt snack F2F. Rekommenderas.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Sålt 100k+ klocka f2f och allt gick otroligt smidigt och trevligt. Mindre än ett dygn från första kontakt till att affären var avslutad.

Good Guy!
 

mato00

Omega
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med trådskaparen i den övre prisklassen. Allt supersmidigt där vi möttes upp f2f i Stockholm.
 
Topp