• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golddiggers!

Tänkte starta en tråd där man kan dela med sig av minnen där man kanske fått ragg pga något mer än sitt snygga utseende om ni förstår vad jag menar! ;)


Kan börja med att jag igår (samma dag som jag fick min hubbe) gick ut på ett ställe i göteborg för att ta mig ett glas och njuta. Redan efter 30 minuter har jag uppmärksammat 4-5 möjligheter till en bordsdam om jag så viljat. Detta kan dock kanske vara helt och hållet min vilda fantasi, eller att man utstrålar något helt magisk lycka. (går fortfarande på moln från igår. Min sambo blir tokig på mig hahaha)

Någon annan dom har erfarenhet av detta? :) Kan bli rolig läsning!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Vetefan alltså, är väl inte den som är PK men detta känns över linjen för KS.
 

Carolin

Cartier
Det var verkligen inte min mening! Kan ändra självkärt är min fråga lika inriktad till kvinnliga medlemmar. De kan ju ha råkat ut för samma sak :)
Ingen fara för min del.:) Däremot blev jag lite nyfiken. Har du själv upplevt någon skillnad före och efter ditt köp. Alltså har du varit ute under liknande förhållanden utan Hublot på armen och inte fått så att säga uppmärksamhet?
 
Ingen fara för min del.:) Däremot blev jag lite nyfiken. Har du själv upplevt någon skillnad före och efter ditt köp. Alltså har du varit ute under liknande förhållanden utan Hublot på armen och inte fått så att säga uppmärksamhet?
Vad skönt, Ja som jag skrev där så upplevde jag en skillnad. Har varit på stället innan utan att ha upplevt någon speciell uppmärksamhet. Kan dock bara vara en inbildning som jag skrev.

Ville bara veta om någon har upplevt samma sak :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tror inte heller att det är så många som har koll på Hublot. Du var säkert bara allmänt glad :)
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Hubloten gav Dig väl en typ av självförtroende, kan väl inga damer motstå likväl inga män om motsatt. :) Alltså säger jag att det inte handlade om s.k. Golddiggers... Happysouldiggers tror jag mer, och det är ju finafisken.
 

Yo-han

Troll probationary
Klart brudarna flockas, på ett avstånd trodde dom säkert det var en riktigt stekig grosshandlar-"hubbe" från '09, akta för att låta dom komma nära bara, dom kommer spotta och slå på din smutsiga byk när dom upptäcker att det i själva verket är en '07:a! Njut medans tid är, snart har snacket börjat gå och alla känner till "pensionärsklockan"..
 
Klart brudarna flockas, på ett avstånd trodde dom säkert det var en riktigt stekig grosshandlar-"hubbe" från '09, akta för att låta dom komma nära bara, dom kommer spotta och slå på din smutsiga byk när dom upptäcker att det i själva verket är en '07:a! Njut medans tid är, snart har snacket börjat gå och alla känner till "pensionärsklockan"..
Misstänkte detta, får slänga klockan. pinsamt ju, bättre att köpa en på glitter ist med strössel på :)
 
Vet någon ens att det finns andra klockor än Brajtling i götet? :D
Jag har inte tänkt på det förut men faktum är att inte mindre än 3 av mina kollegor från Göteborg just spankulerar runt med Breitling. Och de är de enda jag som har några sorters märkesklockor av alla göteborgare jag känner förutom en och annan göteborgare på forumet som naturligtvis har annat. Så jag bekräftar myten.

Angående trådens huvudämne så kan det ingalunda vara så att det har direkt med klockan att göra. Kanske umgås jag i fel kretsar men det är ytterligt sällan någon från det motsatta könet haft en endaste susning om vilken klocka jag haft på mig.

/gustav
 
Topp