• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Goldwing

N

nn75

Guest
gjorde affär ikväll med denne kille. Hyvens kille och smidig affär.
 

Krellh

Breitling
Efter att jag i en annan tråd frågat om var man kan köpa spännen för att göra egna läderarmband så dyker Goldwing upp som gubben i lådan, ber om min adress och skickar mig sedan helt oprovocerat ett gäng olika spännen! Vilken kille va! Jag blir alldeles varm inombords. Dubbla tummar upp, och ett enormt tack! :happyhappy:
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Sålt en Oris Big Crown till Goldwing. Mycket snabb och smidig affär. 110% Goodguy!
 

holma20

Panerai
Mr gold köpte en vintage omega av mig hur smidigt som helt, trevlig kontakt snabb betalning helst klart en GG i min bok
 

Phenixfox

Omega
Gjort en affär med GW. 100% goodguy i mina ögon. Snabb betalning och leverans. Vi gjorde ett byte/köp. Fick två extra natoband på köpet, mycket uppskattat.
Rekommenderas!
 

Brunleif

Panerai
Bytt till mig en Longines av Goldwing, riktigt bra kommunikation och snabb leverans!
100% Goodguy, gör gärna affärer med igen!
 

Wiliamo

Panerai
Köpt en klocka av Pelle! Smärtfri kommunikation och snabb leverans, allt var som det skulle. Bara gott att säga, goodguy till fullo :)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag har sålt två klockor till Goldwing på kort tid. Att göra affär med Goldwing kan inte bli enklare, snabbare och smidigare. 100%
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sålt en länk till Goldwing. Rapp och trevlig kommunikation. Snabb betalning. Precis som en bra affär ska vara!:)
 
Topp