• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golf! Låt oss få se era golfklockor

Edin

Panerai
Klocklöst på banan men har en liten vadderad ficka i bagen där jag stoppar ner klockan under rundan och så åker den på inför 19:e hålet. :)
 

JohnDoe

Rolex
Jag förstår inte alla dessa aggressionssporter där man ska slå o sparka på diverse plast/gummi/läder föremål. Företrädesvis med någon form av tillhygge. Ta en slägga och riv en vägg, köp en spikpistol, skjut loss och bygg upp igen. Då får ni iaf lite nytta av era destruktiva lustar. Räcker inte det. Slå till på en tur till lämplig vapenliberal stat i USA och pröva dig igenom ett valfritt antal roliga vapen. Avrunda med trevliga besök hos välfyllda klockbutiker med ett sortiment som vi sällan ser här hemma.
 
Kan inte bära klocka vid golfspel, blir psykad av det och skyller min usla score på att svingen störs av klockan. Vilket naturligtvis är bullshit. Så, de senaste säsongerna har klockan fått stanna i bagen väl gömd, för att sedan åka fram när det är dags för ljugarbira i klubbrestaurangen..
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jag förstår inte alla dessa aggressionssporter där man ska slå o sparka på diverse plast/gummi/läder föremål. Företrädesvis med någon form av tillhygge. Ta en slägga och riv en vägg, köp en spikpistol, skjut loss och bygg upp igen. Då får ni iaf lite nytta av era destruktiva lustar. Räcker inte det. Slå till på en tur till lämplig vapenliberal stat i USA och pröva dig igenom ett valfritt antal roliga vapen. Avrunda med trevliga besök hos välfyllda klockbutiker med ett sortiment som vi sällan ser här hemma.
Förstår inte vad ditt inlägg har med golf att göra :angel:
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Omega hade en speedmaster variant med grön urtavla under mitten av 90 talet har jag för mig.
Själv har jag vare sig teknik eller tålamod för mer än maximalt ett par hål (3-4 på sin höjd) i minigolf...
 

Markushan

Omega
image.jpg
 
Rory McIlroy sportar ju en Omega AT som verkar hålla för golfspel, av reklamen att döma. Vill minnas att just den klockan hade gröna detaljer på urtavlan och bara en sån sak framkallar dregel ju :)
 
Topp