• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

chgeorg

Omega
Fan inte spelat på mitt HCP senas maj känns det som, ska lira en runda imorgon vid 07:20 men hoppas inte att den tidiga tiden sabbar spelet..
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Dax för premiär för hickorytävlande i morgon. Klinga Hickory Classic i Norrköping. Ska bli kul! Möjlighet finns för nyfikna att titta förbi under fm å prova på hickory. Gör det ni som bor i närheten.

(@Ploprof m.fl.)

Bild från dagens träningsrunda. För ett inlägg utan bilder är ju inge' å ha...

image.jpeg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sen uppdatering avseende min hickorypremiär...

Lördagens bästboll i Norrköping gick minst sagt knackigt för mig. Som tur var spelade min medspelare riktigt, riktigt bra! Han har hcp 4 och gick 2-3 över par själv... Tror jag bidrog med tre hål... Två netto & ett brutto. En hedersam 4:e plats i bruttoklassen av 22(?) par och ett litet pris blev det i alla fall!

Söndagens singelspel i Åtvidaberg gick avsevärt mycket bättre för mig. Slog en stabil 85-runda brutto. Helt OK med 13 i hcp! Det landade mig på en 5:e plats (av 26 spelare) i netto-klassen. Helt klart nöjd!

Å så en liten bild på de stiliga gentlemännen i bollen:

FullSizeRender-13.jpg


Ni som hållit på ett tag med golf - prova hickory om chans ges! Det är så in i helvete kul!
Till råga på allt så spelar man bättre/smartare med moderna grejer efter oxå. Lite försiktigare, med bättre bollträff & mer hjärna!
 

sjstrm

Cartier
Ska upp på en liten golf-weekend. Fågelbro samt Wermdö country club pratas det om... Erfareneheter? Finns det finare banor :)?
 
Topp