• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

Pleasureman

Cartier
Vore kul med lite rull också....
IMG_2688.JPG
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Vad har folk för hcp? Vem är bäst på KS? :D

Edit: endast hcp man kan leva upp till räknas....
 

Pleasureman

Cartier
Ja det är min hemmaklubb sedan 1985, är förövrigt uppvuxen i smedby och har föräldrarna kvar där så är där titt som tätt.
 

Henkesm

Omega
Ah så trevligt!
Då kanske vi får spela en runda i sommar.
Smedby är superfint, tjejen vill flytta ner i framtiden men för en som är uppväxt i Åhus är där lite för lite vatten;).
Jag tyckte vi skulle köpa i Svärtinge men det fanns tydligen inte på kartan haha..
 

CLT

Rolex
Spelade Torrey Pines South igår. Vilken bana! Banan spelades riktigt tuff, dagarna innan spelades det Junior World Golf Championship på South.

Startern berättade att USGA redan börjat testa hur banan ska vara uppsatt inför US Open 2021. Ganska bra framförhållning!

Har ni möjlighet att spela, gör det!
Om 10 dagar är det dags för Pebble Beach och Cypress! Kanske klämmer in något roligt på vägen också.
IMG_5194.JPG
IMG_5222.JPG
IMG_5195.JPG
IMG_5206.JPG
IMG_5207.JPG
 
Senast ändrad:

don.h

Cartier
IMG_7366.JPG


Rise and shine! Nu inleds SM lag veckan och det innebär tidig väckning för spelarna och i mitt fall caddies. Med Shorts(bara för att jag får), caddyväst och Panerai känner jag mig redo trots gårdagens öl. Mot Farsta!
 
Topp