• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golfare på KS

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Igår blev det en tur till Dormy. Två nya wedgar, ett par nya dojor, lite bollar etc.
Sedan bar det av till banan för årets första nio hål.
Sällan har en golfare sett så proffsig ut. Nystädade klubbor, rätt kläder, golfhandsken så där perfekt placerad i bakfickan. Jag var helt enkelt kung innan jag ens swingat klubban.

Väl på banan hade jag inte en enda vettig bollträff. Hade det vait ett uppspel hade jag nog inte lyckats ta ett grönt kort. Jag kunde ha dödat medspelare med mina bollar.
Men jävlar vad bra jag såg ut iaf.

På onsdag tar jag semester och spelar igen.
Golf är världens bästa koncept.
Skitviktigt att hålla stilen. Spelet i andra hand ;)
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Våren är här
Hemmapremiär på Hills!
4dd8412e68419e4a931707d46b4d45da.jpg
 

joca

Patek
2-Faktor
23.5 HCP, inte spelat en riktig runga på hm.. 6 år och är för tillfället även klubblös sedan 3 år.
Min golf-karriär gick utför men efter att ha spelat ner mig till 23.5 hcp på 1 säsong så kanske det är dags att ta upp spelandet igen.

Det är trots allt ganska skoj :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Lirar min fjärde runda för i år om en timme. Ska bli varmt idag. Ca 35 grader C. Bara att dricka mycket. Sen hoppas på bra caddie. Då kommer birdies att komma. Har hcp -5.

image.jpg
 

JAkesson

Omega
Började spela för lite över ett år sedan, krupit sakta ner till 30 hcp.

Spelar just nu på Tomelilla GK i södra skåne men pga flytta om en månad till GBG så blir
det att leta ny klubb till nästa år! Luta åt Delsjön eller kanske Partille GK, evt. Borås GK
med om det mest visar sig att man lirar med familjen ändå..
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Började spela för lite över ett år sedan, krupit sakta ner till 30 hcp.

Spelar just nu på Tomelilla GK i södra skåne men pga flytta om en månad till GBG så blir
det att leta ny klubb till nästa år! Luta åt Delsjön eller kanske Partille GK, evt. Borås GK
med om det mest visar sig att man lirar med familjen ändå..

Delsjön är fin men i förhållande till pris också ganska dyr.
Jag hade hellre lagt de pengarna på ett medlemskap i Hills.
Borås har jag hört mycket gott om men det är ju en bit att åka.
 

holma20

Panerai
Är medlem i Karlskoga gk har även varit medlem i Mora :) har nu inte spelat på 3 år men innan ja "sluta" va ja nere på 3 hcp,
Har haft fullt upp med massa annat men vill börja spela igen , undra va man kan ha nu när man inte spelat på så länge?
 
Topp