• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

#GONE# Glycine Airman 9 (ref 3840)

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till salu är min Glycine Airman 9 (ref 3840), ett av Glycines få, men absoluta toppnummer kvalitetsmässigt...

Lagom bitig kronograf med 7754-verk som rullar både kronograf och GMT-visare. Bra storlek med sina 44mm och 22mm mellan hornen. Safirglas, glasbaksida och ett WR på 200M (trycktestad i våras). Länken är riktigt massiv och vridringen för att ställa in en tredje tidszon är en av de stabilaste jag hanterat.

Lite Bilder:








Klockan är från 2006 och är i kanonskick, inga dings eller repor endast små bruksspår (nån enstaka swirl), alla funktioner är exakta och den håller tiden kanon. Kommer med länk (som har lite deskdivingrepor på spännet), läderband (använt men inte slut) och boxar/papper. Komplett alltså...

Pris: 13000 SEK + frakt eller f2f i Stockholm. Kan vara intresserad av byten om det involverar en Guld/stål Rolex GMT eller guld/stål Datejust alternativt en vettigt prissatt Explorer II (40mm modellen)...eller något annat.

BORTA

PM'a vid intresse.

Tack för titten! :)
 

Bilagor

  • a7cc773a.jpg
    a7cc773a.jpg
    45.8 KB · Visningar: 687
  • airman9_4.jpg
    airman9_4.jpg
    47.6 KB · Visningar: 709
  • airman9_1.jpg
    airman9_1.jpg
    42.9 KB · Visningar: 677
  • airman9_3.jpg
    airman9_3.jpg
    39.3 KB · Visningar: 690
Re: FS (kanske bytes?): Glycine Airman 9 (ref 3840)

Hej!
Har köpt Silverminkens Datejust, som jag misstänkte i minsta laget för mig. Du hittar bilder på den på K&S.
Intresserad av ett byte?
Granger
 
Topp