• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gonza

gonza

Panerai
Tja,

För er som gjort affärer med mig, både köp och sälj får gärna skriva ett par raden nedan.

Vänligen / Gonza
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sålde ett superjubilee till @gonza.
Trevlig kille som jag inte hade tvekat på att göra affär med igen. Allt gick smidigt. Rekommenderas!
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Gjorde en Rolex-affär på distans med Gonza och det gick hur bra som helst. Gör gärna fler affärer med denne goodguy!
 

Kakob

Cartier
Köpt ett superjubilee på distans av gonza, inga konstigheter och skulle inte tveka att göra affär igen!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Denna herre är inte bara en eminent Ks-medlem, han är en hjälte. Köpte klocka Av Gonza igår, och idag 11:00 får jag den levererad till dörren!! i Göteborg!! Har ingenting negativt att säga, klockan är finare än väntat och allt gick smidigt och var mycket trevligt ifrån början till slut.. rekommenderas starkt.

#novell
 

Txistorra

Omega
Köpt en Cartier av Gonza på distans, väldigt smidigt och helt utan konstigheter. 100%! Att han är supertrevlig dessutom är en härlig bonus! :)
 
Topp